193 222 läst · 957 svar
193k läst
957 svar
Festool - Nya verktyg!
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Tror dedär är den enda bilden som finns ute.. skulle tro att det är det befintliga 18v systemet.. inte ergo..Jckssn skrev:
Jag har själv 18v Feins supercut som den där festoolen baseras på och det är ett monster.. finns ingen annan multimaskin därute som avverkar lika bra.. den gamla vecturon är Inte alls lika bra.. priset lär hamna nånstans runt 8-9000 e jag rädd :/ en vanlig fein kostar runt 7 sen ska Festool loggan på (som är dyrast) och alla extra jippo grejjer som man måste ha, så ja undra ja om 9000 räcker, efter att Festool höjt priserna ännu en gång till hösten
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Nej eller jo.. deras vanliga 3,1ah ska passa men som på bilden ser det ut som deras vanliga batterier..R Robert-san01 skrev:
Fast.. å andra sidan så är bilden lite speciell med batteriet.. ser ergo batterier ut sådär ovanifrån? Jag vill då inte ha ergo utan minst 5,2ah batterier.. Feinen slukar energin ur sina 5.0 ahh batterier som ett svart hål
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Lite fler bilder! Glad att det va det vanliga batteriet och inte ergo! Det hade inte blivit bra
Denna kommer jag iaf att köpa!
Denna kommer jag iaf att köpa!
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Sett något pris?
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Äh, det svider bara en gång. Bara att dra kortet och blunda...
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
De gamla säger vissa tillverkades av Sonax. Dessa ser misstänkt lik 3M. Är det 3M är det bra saker.
Jaha! Jag köpte en flaska av varje när Toolab hade black friday. Jag fick känslan av att de var lite mindre ohälsosamma än andra polermedel. De är vattenbaserade och silikonfria.
Verkar inte vara något nytt om slagskruvdragaren än.
Tidigare iår sålde Bygma ut hela sitt sortiment av Festool, verkar som om Beijer kommer börja sälja det nu.
Beijer finns som återförsäljare på festools hemsida men jag tror inte det börjat dyka upp några grejjer i butikerna ännu.
Nån som vet mer?
Man får väl hoppas på några fina ”öppningserbjudanden”
Tidigare iår sålde Bygma ut hela sitt sortiment av Festool, verkar som om Beijer kommer börja sälja det nu.
Beijer finns som återförsäljare på festools hemsida men jag tror inte det börjat dyka upp några grejjer i butikerna ännu.
Nån som vet mer?
Man får väl hoppas på några fina ”öppningserbjudanden”