44 964 läst · 93 svar
45k läst
93 svar
Felsökning Cylinda Sverigetvätten
Ser hela ut när jag klämmer o känner. Ska man slita ut dom ur infästningen och kolla där?
Eller köra ett program och om det läcker någonstans
Eller köra ett program och om det läcker någonstans
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Uppföljning, givare gick inte få tag på. Men torkade både givare o maskin ett par dagar sen fixade jag slangarna som läkte i infästningen.
Maskinen funkar än så länge
Vi får se hur det blir nästa gång den pajar. maskinen är nog runt 18 år..
Stort tack electroluxaren👍
Maskinen funkar än så länge
Vi får se hur det blir nästa gång den pajar. maskinen är nog runt 18 år..
Stort tack electroluxaren👍
Hej hej! Har läst alla inlägg i tråden men vill ändå ställa en fråga här. Vår maskin, Sverigetvätten 12, stannar mitt i program utan felkod. Oftast med vatten stående i trumman. Har kollat avlopp men det brukar den varan för,vilket den inte var. Har även tyckt att tvättider varit ologisjåkt lång ibland. Kan det vara värmeelementet?
Ja om det tar tid för programmet.U4IC skrev:Hej hej! Har läst alla inlägg i tråden men vill ändå ställa en fråga här. Vår maskin, Sverigetvätten 12, stannar mitt i program utan felkod. Oftast med vatten stående i trumman. Har kollat avlopp men det brukar den varan för,vilket den inte var. Har även tyckt att tvättider varit ologisjåkt lång ibland. Kan det vara värmeelementet?
Men Slovenien har gjort om sverigetvätten med komponenter från PRC,då det kan vara kretskortet
Hoppar på tråden. Min Cylinda Sverigetvätten löser jordfelsbrytare mot slutet av programmet i samband med centrifugering.
Om den sen får stå ett par dagar så funkar den igen. Men felet återkommer om man tvättar utan att vänta några dagar emellan.
Värmebatteriet är bytt.
Tips mottages tacksamt.
Göran P
Om den sen får stå ett par dagar så funkar den igen. Men felet återkommer om man tvättar utan att vänta några dagar emellan.
Värmebatteriet är bytt.
Tips mottages tacksamt.
Göran P
vilken årsmodell?G GÖP skrev:Hoppar på tråden. Min Cylinda Sverigetvätten löser jordfelsbrytare mot slutet av programmet i samband med centrifugering.
Värmebatteriet är bytt.
Tips mottages tacksamt.
Göran P