263 999 läst · 902 svar
264k läst
902 svar
Essbox system från essve
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
2 nya bitssatser från Essve.
https://www.essve.com/sv/produkter/borr-bits-och-ovrigt/bits/bitssatser/bitskit-xtr-32-delar/
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.essve.com/sv/produkter/borr-bits-och-ovrigt/bits/bitssatser/bitskit-xtr-impact-16-delar/
Jag har bett snickare på bygge om tomaskar och gett lite fikabröd i utbyte. Fick väl ett 50tal sist. Har dem till småplock och pyssel på scouterna och i mitt eget skruvförråd. Fyller dem med andra skruvfabrikat efterhand som behov uppstår (köper bara hela askar.. )E eztoril skrev:
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
En av varje av dom där nya bitslådorna blir det köp utav...
Mitt lokala Bauhaus reade ut den vanliga bitslådan mix för 70kr eller hur de var, och essvesbits T30- T25 och T10 50pack för nåt liknande pris som bitslådan, antagligen för de byter förpackningar där..
Jag är oxå ute efter tomma essbox lådor.. runt 60-70 styckna skulle jag haft men att jaga sånna på byggen eller buda på tradera där det blir fantasisummor är jag inte så sugen på..
Om det är någon här som vill sälja massor med essbox så släng iväg ett pm
Mitt lokala Bauhaus reade ut den vanliga bitslådan mix för 70kr eller hur de var, och essvesbits T30- T25 och T10 50pack för nåt liknande pris som bitslådan, antagligen för de byter förpackningar där..
Jag är oxå ute efter tomma essbox lådor.. runt 60-70 styckna skulle jag haft men att jaga sånna på byggen eller buda på tradera där det blir fantasisummor är jag inte så sugen på..
Om det är någon här som vill sälja massor med essbox så släng iväg ett pm
Var in på Hedins i Falun av en slump igår, där hade dom fått info om bitsen. De ska ha skickats ut till butikerna igår, priset lät dock lite väl tilltaget då det pratades om 525-575:- PLUS moms...
De va ena satsen som priset refererade till, oklart nu om det var vanliga eller impact.
Jaja vi får väl se snart
De va ena satsen som priset refererade till, oklart nu om det var vanliga eller impact.
Jaja vi får väl se snart
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
http://webshop.xlgastrikland.se/webshop/c24-bygg-ockelbo/campaign/details.aspx?campaignId=ESSVEC
Där finns dom för 395kr st
Där finns dom för 395kr st
Hej "Essve" folket,
Dax att fortsätta hålla liv i denna tråd.
Jag som troligen många fler, är på jakt efter dessa tomma skruvlådor för att kunna börja organisera bland allt smått med Essve väskorna.
Har försökt hitta någonstans att köpa nya, men ESSVE Sverige säljer inte dessa säger dom.
(Har dom leverantör t.o.m.)
Att köpa på Tradera eller liknade blir ganska dyrt, som fler har nämnt.
Är det möjligen någon idag, 2022, som har tips var man kan hitta/fynda?
Jag som troligen många fler, är på jakt efter dessa tomma skruvlådor för att kunna börja organisera bland allt smått med Essve väskorna.
Har försökt hitta någonstans att köpa nya, men ESSVE Sverige säljer inte dessa säger dom.
Självbyggare
· Stockholm
· 9 893 inlägg
Vi gör av med massor av skruv i 4 boxar på jobbet. Skall se om det går att få fatt i någraH Hellwiz skrev:Hej "Essve" folket,