Nu är det ifs att tag sen jag kollade tradera men priserna hade sjunkit rejält sist jag tittade

ullberg
Ett tag när essbox var nytt hade de också tomma boxar, jag fick en liten blandad trave gratis av säljaren (via kontakter från tiden jag själv jobbade på byggvaruhandel).

Gissar att efterfrågan blev så stor att det blev ohållbart, själv hade jag hanterat det med att sätta ett pris med lämpligt TB/TG och sålt, om det går för många justera upp priset lite - men verkar som att de bestämde sig för att helt sluta med tomma lådor…

/U

• Gilla
Lilak
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Vi gör av med massor av skruv i 4 boxar på jobbet. Skall se om det går att få fatt i några
Strålande! Se om du kan samla på dig några stycken så står jag för frakten. :D
"4 boxar", menar du att det modellen med 4 knoppar på locket.

H Hellwiz skrev:
Strålande! Se om du kan samla på dig några stycken så står jag för frakten. :D
"4 boxar", menar du att det modellen med 4 knoppar på locket.
Yes, de med 4 knoppar.

• Gilla
Hellwiz
  • Laddar…
ullberg ullberg skrev:
Ett tag när essbox var nytt hade de också tomma boxar, jag fick en liten blandad trave gratis av säljaren (via kontakter från tiden jag själv jobbade på byggvaruhandel).

Gissar att efterfrågan blev så stor att det blev ohållbart, själv hade jag hanterat det med att sätta ett pris med lämpligt TB/TG och sålt, om det går för många justera upp priset lite - men verkar som att de bestämde sig för att helt sluta med tomma lådor…

/U
Kan tänka mig att efterfrågan var stor ,vilket borde gynna Essve att tjäna pengar.:D
Dumt att dom har kvar produktbladet där dom visar nya boxar och man kan anpassa hej vilt.

Har du några boxar kvar idag?

R Robert-san01 skrev:
Yes, de med 4 knoppar.
Ett gäng sådana är alltid bra.
Hör av dig när du har fyndat.
Tack!:D(y)

• Gilla
Robert-san01
  • Laddar…
ullberg
Ja, så här ser traven ut just nu, men de går åt i konstant om än sakta mak så jag tror tyvärr (för dig) att jag tänkte behålla dessa…

Stapel med genomskinliga plastlådor och byggverktyg i en rörig verkstadsmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Hellwiz
  • Laddar…
Om ni har 3d skrivare så finns det ritningar att ladda ner

ullberg ullberg skrev:
Ja, så här ser traven ut just nu, men de går åt i konstant om än sakta mak så jag tror tyvärr (för dig) att jag tänkte behålla dessa…

[bild]
Ahaa, om det är någon/några du kan tänka sälja nu så hör gärna av dig.

N noone70 skrev:
Om ni har 3d skrivare så finns det ritningar att ladda ner
Ingen 3D skrivare här tyvärr.

ullberg
H Hellwiz skrev:
Ahaa, om det är någon/några du kan tänka sälja nu så hör gärna av dig.
Noterat - även om det är osannolikt att så skulle bli fallet…

… men om det skulle bli aktuellt är priset givetvis 0, jag skulle aldrig vilja tjäna på något som jag (generöst av essve i detta fall) fått gratis…

/U

• Gilla
Hellwiz
  • Laddar…
Jag satte en sopsäck med en trevlig text utanför byggarnas lager när de renoverade lokala skolan (har scoutlokal i källaren) sen levererade jag fikabröd några gånger när jag vittjade påsen. Det gav bra utdelning för total kostnad runt 120:-

• Gilla
Hellwiz
  • Laddar…
T
Om det blir några lådor över när ni som använder mycket skruv inventerar så är jag väldigt intresserad av 4 och 6 boxar. Självklart betalar jag frakten.

T
T Ejmelie skrev:
Om det blir några lådor över när ni som använder mycket skruv inventerar så är jag väldigt intresserad av 4 och 6 boxar. Självklart betalar jag frakten.
Och 8 :D

Jag är intresserad av alla modeller, stora som små.
Är det någon här som förbrukar Essve lådor så samla gärna ett gäng så betalar jag frakten. :D
Tack på förhand. :cool:

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.