263 999 läst · 902 svar
264k läst
902 svar
Essbox system från essve
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 900 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 900 inlägg
Ett tag när essbox var nytt hade de också tomma boxar, jag fick en liten blandad trave gratis av säljaren (via kontakter från tiden jag själv jobbade på byggvaruhandel).
Gissar att efterfrågan blev så stor att det blev ohållbart, själv hade jag hanterat det med att sätta ett pris med lämpligt TB/TG och sålt, om det går för många justera upp priset lite - men verkar som att de bestämde sig för att helt sluta med tomma lådor…
/U
Gissar att efterfrågan blev så stor att det blev ohållbart, själv hade jag hanterat det med att sätta ett pris med lämpligt TB/TG och sålt, om det går för många justera upp priset lite - men verkar som att de bestämde sig för att helt sluta med tomma lådor…
/U
Självbyggare
· Stockholm
· 9 893 inlägg
Kan tänka mig att efterfrågan var stor ,vilket borde gynna Essve att tjäna pengar.ullberg skrev:Ett tag när essbox var nytt hade de också tomma boxar, jag fick en liten blandad trave gratis av säljaren (via kontakter från tiden jag själv jobbade på byggvaruhandel).
/U
Dumt att dom har kvar produktbladet där dom visar nya boxar och man kan anpassa hej vilt.
Har du några boxar kvar idag?
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 900 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 900 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 900 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 900 inlägg
Noterat - även om det är osannolikt att så skulle bli fallet…H Hellwiz skrev:
… men om det skulle bli aktuellt är priset givetvis 0, jag skulle aldrig vilja tjäna på något som jag (generöst av essve i detta fall) fått gratis…
/U
Jag satte en sopsäck med en trevlig text utanför byggarnas lager när de renoverade lokala skolan (har scoutlokal i källaren) sen levererade jag fikabröd några gånger när jag vittjade påsen. Det gav bra utdelning för total kostnad runt 120:-