263 411 läst · 902 svar
263k läst
902 svar
Essbox system från essve
Jag har efterlyst lådor hos de jag känner som jobbar som hantverkare, men det har gett dåligt resultat. Men lådorna försvinner i samma sekund som sista skruven är skruvad... De verkar vara eftertraktade även bland proffsenpjodden skrev:
Ja, med tanke på att användningsområdena verkar vara i det närmaste obegränsade blir det väl så. Förslagen har ju varit alltifrån verktygsrelaterat till matlåda!
Kanske någon kan sälja in idéen till Essve om "tupperwareparty". Det finns ju många typer av hemparty som riktar sig till kvinnor men inga vad jag vet som riktar sig till män!
Kanske någon kan sälja in idéen till Essve om "tupperwareparty". Det finns ju många typer av hemparty som riktar sig till kvinnor men inga vad jag vet som riktar sig till män!
Behövs inte, vi har Clas Olsson, bauhaus, krauta, jula mflpjodden skrev:Ja, med tanke på att användningsområdena verkar vara i det närmaste obegränsade blir det väl så. Förslagen har ju varit alltifrån verktygsrelaterat till matlåda!
pjodden skrev:
Dom är ju billigare än Tupperware.....så det hade nog funkat..."köp en väska och bestycka den med valfria lådor"...ett perfekt hemmakoncept....
Ser framför mig hur det backar upp en essve-grön långtradare på garageinfarten, inredd med hela essves sortiment, massor med väskor och tomlådor... Och längst in är det en bar som serverar gratis ölRemne skrev:
Köper man små "billiga" förpackningar är krauta bäst, ska man ha lite dyrare (som kostar 2-300kr/frp) skruv så tror jag det lönar sig att köpa av verkygsladan och få rabatt på väska (25kr/låda skruv man köper).Dalbotös skrev:
Bauhaus vet jag inte riktigt för jag har inte koll på deras prisnivå.