ullberg skrev:
Ja tolkar det som att deras ordinarie pris *vid köp av 8 lådor* är 298, inte att priset utan köp av 8 lådor skulle vara det...

Men det vore givetvis bra att får det utrett.
Tänkte inte alls så men när du nämner det kan det säkert tolkas så. Huruvida man får det utrett så kommer nog svaret om vilket som gäller att bero på vilken person på K-rauta man pratar med, dvs fortfarande förvillande.:p

Åker in på fredag, hojta gärna till om nån varit in innan.
Jag tolkar det som 298:- och 179:- vid köp av 8.. ;)

FredrikR skrev:
Åker in på fredag, hojta gärna till om nån varit in innan.
Jag tolkar det som 298:- och 179:- vid köp av 8.. ;)
Stämmer med 298:- utan och 179:- vid köp av minst 8st.

Köpte precis den sista dom hade i Göteborg/Mölndal.

Upptäckte precis att jag bara betalade 179:- trots att jag intelligent några skruv!
Måste blivit något fel i kassan då jag köpte lite andra saker också.

Finns med i deras Kampanjblad Verktygsspecial på hemsidan om någon vill använda prisgaranti mot t.ex Bauhaus.

Redigerat:
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Bauhaus ligger väl vägg i vägg med KRauta i Örebro så.. :p

Här i Kalmar kom bauhaus-bladet och där kostade väskan 169 vid köp av 8 askar

Gäller även Bauhaus i Göteborg, 169:- för en väska vid köp av 8 skruvlådor.

De har väl sänkt sitt pris för att slippa prisgarantiärenden.....

Vad är prisvärda skruvlådor sen? Känns som det går iaf en 6-700pix innan kampanjpriset på lådan är bärgat?

Redigerat:
corre skrev:
Vad är prisvärda skruvlådor sen?
Plugg.

Dock bör väl KRautas 298:- utan krav på skruvköp kunna användas på Bauhaus med deras prisgaranti och betala 12% mindre där?

FredrikR skrev:
Dock bör väl KRautas 298:- utan krav på skruvköp kunna användas på Bauhaus med deras prisgaranti och betala 12% mindre där?
Vart står det priset någonstans? Hittar inte produkten på deras hemsida och i deras reklamblad hänvisar de till ordinarie pris på 298kr, men det gäller fortfarande vid köp av 8 lådor skruv.

Anna1984 skrev:
Vart står det priset någonstans? Hittar inte produkten på deras hemsida och i deras reklamblad hänvisar de till ordinarie pris på 298kr, men det gäller fortfarande vid köp av 8 lådor skruv.
Nej, det är ord. utan krav på köp, enligt ett inlägg här i tråden.
Ord 298:-
Vid köp av 8st skruvlådor 179:-

Krauta har så vitt jag vet fortfarande att man får en väska gratis vid köp av 8 lådor skruv mm från essve

noone70 skrev:
Krauta har så vitt jag vet fortfarande att man får en väska gratis vid köp av 8 lådor skruv mm från essve
Står 179:- i deras kampanjblad. :)

FredrikR skrev:
Står 179:- i deras kampanjblad. :)
Ok, då har de ändrat sedan förra veckan...
Tur att jag han köpa skruven jag behövde medan man fortfarande fick väskan gratis :)

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
262:- på Bauhaus med prisgarantin. :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.