263 403 läst · 902 svar
263k läst
902 svar
Essbox system från essve
Karl Hedin i Borlänge visste inget om nån kampanj, deras inpris låg strax över ditt pris ink moms. Vilken Hedins var du på?lego skrev:
<edit>
Kollar man på hemsidan så ligger kampanjbladet för januari 2013 kvar.. verkar som de gått på de priset..?
http://www.abkarlhedin.se/wp-content/uploads/2013/04/kampanjblad_1_2013.pdf
Redigerat:
Enköping. Jag hittade också det kampanjbladet häromdagen och ja, antagligen kör dom på det ff. Eller så såg jag helt galet, fast det tror jag inte! Får kolla igen nån dag...FredrikR skrev:
Jag såg visst helt galet, eller blandade ihop priset i kampanjbladet, det på hyllkanten och priset på grannvaran, 374kr inkl moms stod det visst på skylten. Eftersom jag behövde en till väska köpte jag en när jag ändå var inne i butiken igen för att köpa dyckert. 374kr är ju ändå lite billigare än ex. Bauhaus och inga extra mil att åka. När jag skulle betala och fick totalen fick jag inte ihop summan så frågade vad Essboxen gick in för?? 249kr, jag hänvisade till skylten som den goda (dumma!?) kund jag är. 'Ja du har rätt men den gick in på kampanj för 249kr i datorn så vi kör på det'. Klagade inte, 249 spänn är rätt bra!lego skrev:
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Någon som sett något vettigt pris på sista tiden, behöver 25-30 väskor så det blir en slant
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Plugg går ju iofs åt men åka 40 mil och köpa en miljard lådor plugg känns inte lockande tyvärr.pjodden skrev:
Är inte främmande för att köpa ett par lådor skruv/plugg för att få bättre pris. Det går åt.
Men åka 40 mil? Nja.
Helst Göteborg med omnejd eller Stockholm, gärna västra sidan.
Edit: Kom på att det finns ju K-Rauta på fler ställen än Norrköping.
Får svänga förbi och kika om det är samma erbjudande överallt.
Än så länge är 399kr det billigaste jag hittat
Redigerat:
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Jag är inte mycket för att pruta och hålla på men visst, kan man spara ett par kronor så varför inte.
Gynnar helst de med bra prissättning från början.
Gynnar helst de med bra prissättning från början.
Har du koll på hur länge de ska ha det erbjudandet? Åker förbi där om två veckor nämligen och ja behöver rätt mycket skruv inför sommarens alla projekt, det är inte helt fel att få lite väskor på köpetpjodden skrev:
Tyvärr så vet jag inte, det stod inget om det i butiken. Om jag inte minns fel så har det nog gällt sen i somras. (eller så har jag råkat pricka tillfällena, jag är inte där så ofta...)noone70 skrev:
Ring och kolla innan du åker.
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Hornbach säljer tydligen inte essve alls och bauhaus stängde (minst) en minut innan officiell stängningstid. K-rauta listar inte essbox på sin webbsida så det kanske är lokala variationer. Vad vet jag.andeol skrev:
Det blev iallafall inga essbox köpta idag.