K karlmb skrev:
Begränsat vad man tror läraren kan bidra med, utifrån all skit du skivit.
Du verkar inte ta till dig vad nån annan försöker lära dig heller.
Bemöt sakfrågorna, vad har jag skrivit för skit?
När jag påpekar dina ständiga faktafel avfejar du det som petitesser.

Men jag ör uppriktigt intresserad. Vad för skit har jag skrivit?

Z Zodde skrev:
När jag påpekar dina ständiga faktafel avfejar du det som petitesser.
Ja, eftersom det är skit som inte har relevans i disussionen, med några få undantag.

Z Zodde skrev:
Har aldrig diskuterat framtida gaspris, kommer inte göra det heller. Beror självklart på vad som sker i Ukraina och det vet varken du jag lr nån annan
Frågan gällde dagsläget.

K karlmb skrev:
Ja, eftersom det är skit som inte har relevans i disussionen, med några få undantag.
Men varför lägger DU in faktafel om faktan är irrelevant? (Fel som riktig)

Redigerat:
K karlmb skrev:
Frågan gällde dagsläget.
Då får du omformulera dig, för du frågade om framtiden. Dagsläget? Vi VET spotpris på gas

Z Zodde skrev:
Men varför lägger DU in faktafel om faktan öht är relevant? (Fel som riktig)
Va? Lägger in faktafel? Om jag skriver att en bil är blå och du tycker den är mer åt lila hållet, gör jag då fel som nämner färgen på bilen?

Z Zodde skrev:
Då får du omformulera dig, för du frågade om framtiden. Dagsläget? Vi VET spotpris på gas
Nej, bäste besserwisser, DU vet. Så berätta dagspriset nu.

K karlmb skrev:
Va? Lägger in faktafel? Om jag skriver att en bil är blå och du tycker den är mer åt lila hållet, gör jag då fel som nämner färgen på bilen?
Fakta är inte tyckande.
Du skrev tex att gaspriset var tillbaka ned på samma nivå som innan oroligheterna började i Ukraina.
Helt fel.

K karlmb skrev:
Nu är det ju i allmänhet inte nyansskillnader det handlar, utan att du har helt fel i faktan du presenterar.

K karlmb skrev:
Nej, bäste besserwisser, DU vet. Så berätta dagspriset nu.
Man är inte besserwisser om man har koll på dagens pris.
Men man har problem om man INTE vet det, trots att man fått serverat länkar som visar det.

Att ständigt komma med personangrepp (senast besserwisser) istället för att diskutera sak säger det mesta om dig. Kan du inte höja dig över sandlådenivån?

Börjar känna en svag doft av sydsluttning &
rätts|haver·ist substantiv ~en ~er
• person som påstridigt hävdar sin rätt

:rofl::rofl::rofl:

Z Zodde skrev:
Man är inte besserwisser om man har koll på dagens pris.
Men man har problem om man INTE vet det, trots att man fått serverat länkar som visar det.

Att ständigt komma med personangrepp (senast besserwisser) istället för att diskutera sak säger det mesta om dig. Kan du inte höja dig över sandlådenivån?
Kan du berätta dagens pris?
Och kan du berätta varför Bekenmodellen inte är ett alternativ?

Redigerat:
Z Zodde skrev:
Fakta är inte tyckande.
Du skrev tex att gaspriset var tillbaka ned på samma nivå som innan oroligheterna började i Ukraina.
Helt fel.
Ytterligare ett exempel på hur du konsekvent missar poängen. Det var inte det faktum att jag tyckte något istf ren fakta som var poängen med bilfärgsexemplet, utan att jag tyckte/skrev/pekade på/menade att något är på ett visst sätt och att du enligt det inlägg jag kommenterade menar att det är irrelevanta saker jag skriver.

K karlmb skrev:
Kan du berätta dagens pris?
Varför kan du inte se själv?
Du har fått länk/chart tidigare när du felaktigt hävdade att gaspriset var helt tillbaka till priser vi såg innan oroligheterna

K karlmb skrev:
Ytterligare ett exempel på hur du konsekvent missar poängen. Det var inte det faktum att jag tyckte något istf ren fakta som var poängen med bilfärgsexemplet, utan att jag tyckte/skrev/pekade på/menade att något är på ett visst sätt och att du enligt det inlägg jag kommenterade menar att det är irrelevanta saker jag skriver.
Jag säger inte det är irrelevant, jag säger det är FEL
Get your facts right som man säger nuförtiden

Gaspriset är inte irrelevant nör man diskuterar elpris men
FEL gaspris (Amerikansk gas) som du blandar in blir meningslöst. Blir som att jmf äpplen och päron…

• Haha
karlmb
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.