896 783 läst · 10 396 svar
897k läst
10,4k svar
Elräkning på 16000 kr för december
Du verkar inte ta till dig vad nån annan försöker lära dig heller.K karlmb skrev:
Bemöt sakfrågorna, vad har jag skrivit för skit?
När jag påpekar dina ständiga faktafel avfejar du det som petitesser.
Men jag ör uppriktigt intresserad. Vad för skit har jag skrivit?
Man är inte besserwisser om man har koll på dagens pris.K karlmb skrev:
Men man har problem om man INTE vet det, trots att man fått serverat länkar som visar det.
Att ständigt komma med personangrepp (senast besserwisser) istället för att diskutera sak säger det mesta om dig. Kan du inte höja dig över sandlådenivån?
Kan du berätta dagens pris?Z Zodde skrev:Man är inte besserwisser om man har koll på dagens pris.
Men man har problem om man INTE vet det, trots att man fått serverat länkar som visar det.
Att ständigt komma med personangrepp (senast besserwisser) istället för att diskutera sak säger det mesta om dig. Kan du inte höja dig över sandlådenivån?
Och kan du berätta varför Bekenmodellen inte är ett alternativ?
Redigerat:
Ytterligare ett exempel på hur du konsekvent missar poängen. Det var inte det faktum att jag tyckte något istf ren fakta som var poängen med bilfärgsexemplet, utan att jag tyckte/skrev/pekade på/menade att något är på ett visst sätt och att du enligt det inlägg jag kommenterade menar att det är irrelevanta saker jag skriver.Z Zodde skrev:
Jag säger inte det är irrelevant, jag säger det är FELK karlmb skrev:Ytterligare ett exempel på hur du konsekvent missar poängen. Det var inte det faktum att jag tyckte något istf ren fakta som var poängen med bilfärgsexemplet, utan att jag tyckte/skrev/pekade på/menade att något är på ett visst sätt och att du enligt det inlägg jag kommenterade menar att det är irrelevanta saker jag skriver.
Get your facts right som man säger nuförtiden
Gaspriset är inte irrelevant nör man diskuterar elpris men
FEL gaspris (Amerikansk gas) som du blandar in blir meningslöst. Blir som att jmf äpplen och päron…