T Titagurgi skrev:
Exakt samma sak.

Ska jag få bidrag för att jag valde rörligt lån och ej såg räntehöjningar komma?
Ja, ränteavdrag kallas det

Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Ja, ränteavdrag kallas det
Nej.
De pratas om att folk ska slippa amortering

T Titagurgi skrev:
Så Ryssland började ej strypa gasen redan förra året?

Militär övningarna vid gränsen av Ukraina var vid jul.

Sluta komma med floskler som gör att dina dumma handlingar får ngn trovärdighet.
Jag tycker du skall erbjuda dina tjänster till elbolagen. Om det finns någon substans i dina "insikter" så kommer det att bli huggsexa över att anlita dig :) Min kvalificerade gissning är att du troligen blir utskrattad eller än värre.
Jag har bevisligen inte gjort några dumma handlingar eftersom jag troligen får ett lägre elpris än vad du har :)

• Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
Cancerman_777 Cancerman_777 skrev:
Jag tycker du skall erbjuda dina tjänster till elbolagen. Om det finns någon substans i dina "insikter" så kommer det att bli huggsexa över att anlita dig :) Min kvalificerade gissning är att du troligen blir utskrattad eller än värre.
Jag har bevisligen inte gjort några dumma handlingar eftersom jag troligen får ett lägre elpris än vad du har :)
Jaja vad smart du är bakom datorn..

Förmodligen är du gråtfärdig över dina taskiga beslut.

T Titagurgi skrev:
Jaja vad smart du är bakom datorn..

Förmodligen är du gråtfärdig över dina taskiga beslut.
HAHAHAHAHA! Nej du, jag har löst mitt. Det har jag redan skrivit till dig, men med tanke på vad du uppvisat för "förmågor" här, så är jag inte förvånad över att du inte läst ordentligt :) Så här gråta det i geting kan jag lova dig :) Det är idel glada miner och trevlig attityd här :)

Excel Excel skrev:
Vad kostar ett kärnkraftverk?
8-9 miljarder EUR har visst bygget av OL3 förbrukat.
Svenska O3 kostade bara 15miljarder kronor då för 37 år sedan, det kanske motsvarar 50-60miljarder i dag.

• Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Vad är OL3 uppe i? 83 miljarder?
Jo, det är väl dubbelt mot vad O3 skulle kosta i dag

T Titagurgi skrev:
Nej.
De pratas om att folk ska slippa amortering
Skulle hellre slippa räntan, det vore kalasbra :p

Jag räknade med att amorteringskravet skulle försvinna långt innan det orsakar problem utanför Stockholm.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.