16 898 läst · 218 svar
17k läst
218 svar
Elprisstödet utökas med 30 miljarder ytterligare
Renoverare
· Skåne/Blekinge
· 2 864 inlägg
Jag tycker du skall erbjuda dina tjänster till elbolagen. Om det finns någon substans i dina "insikter" så kommer det att bli huggsexa över att anlita dig Min kvalificerade gissning är att du troligen blir utskrattad eller än värre.T Titagurgi skrev:
Jag har bevisligen inte gjort några dumma handlingar eftersom jag troligen får ett lägre elpris än vad du har
Jaja vad smart du är bakom datorn..Cancerman_777 skrev:Jag tycker du skall erbjuda dina tjänster till elbolagen. Om det finns någon substans i dina "insikter" så kommer det att bli huggsexa över att anlita dig Min kvalificerade gissning är att du troligen blir utskrattad eller än värre.
Jag har bevisligen inte gjort några dumma handlingar eftersom jag troligen får ett lägre elpris än vad du har
Förmodligen är du gråtfärdig över dina taskiga beslut.
Renoverare
· Skåne/Blekinge
· 2 864 inlägg
HAHAHAHAHA! Nej du, jag har löst mitt. Det har jag redan skrivit till dig, men med tanke på vad du uppvisat för "förmågor" här, så är jag inte förvånad över att du inte läst ordentligt Så här gråta det i geting kan jag lova dig Det är idel glada miner och trevlig attityd härT Titagurgi skrev:
Jag räknade med att amorteringskravet skulle försvinna långt innan det orsakar problem utanför Stockholm.