Jag har för mig att det finns de som skadats av nazismen. Men jag håller med om att kärnan i ideologin inte är att döda vissa folkgrupper. Men om man gör det tenderar det att sätta en stor stämpel på hela ideologin.
 
  • Gilla
Roger Fundin och 3 till
  • Laddar…
  • Gilla
Roger Fundin och 1 till
  • Laddar…
E EB2 skrev:
Fast en buffert på 50k är ju alldeles för lite om man bor i villa givet de oförutsedda utgifter som kan uppstå, vilken ovan illustrerar ganska väl.
Du får gärna bidra till min buffert vad jag inte har möjlighet till för det är väl"häftigt att betala skatt"?
 
E Enki skrev:
Du får gärna bidra till min buffert vad jag inte har möjlighet till för det är väl"häftigt att betala skatt"?
Betalar gärna skatt till ändamål såsom en god sjukvård och skola för alla oavsett plånbok, dock inte till villaägares buffertar.
 
  • Gilla
Roger Fundin och 2 till
  • Laddar…
E EB2 skrev:
Betalar gärna skatt till ändamål såsom en god sjukvård och skola för alla oavsett plånbok, dock inte till villaägares buffertar.
Gnäll inte då

PS. Det gick väl bra eller hur.... Hur smakar kvaliteten på Europas längsta vårdköer?
 
E Enki skrev:
Gnäll inte då

PS. Det gick väl bra eller hur.... Hur smakar kvaliteten på Europas längsta vårdköer?
Det har jag inte gjort. Lär dig läsa vad jag skriver eller håll tyst.
 
  • Gilla
Roger Fundin och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.