84 151 läst · 85 svar
84k läst
85 svar
Eksjöhus Sandhem, 146kvm.
Hej
Jätte fint hus! Måste säga att jag speciellt gillar ert super mysiga sovrum! Precis så hade jag tänkt att göra när vi får vårt hus.... känns väldigt länge dit dock
Tack iegn för fina bilderna! Hoppas få se mer
Jätte fint hus! Måste säga att jag speciellt gillar ert super mysiga sovrum! Precis så hade jag tänkt att göra när vi får vårt hus.... känns väldigt länge dit dock
Tack iegn för fina bilderna! Hoppas få se mer
Vi tackar för alla positiva omdömen och lägger ut lite fler bilder!
Här kommer lite utomhusbilder samt bilder på våra 2 badrum:
Student:Vilket mått menar du?Det extra rummet som vi har eller det som är bredvid köket?
Här kommer lite utomhusbilder samt bilder på våra 2 badrum:
Student:Vilket mått menar du?Det extra rummet som vi har eller det som är bredvid köket?
Det enda vi kanske skulle gjort annorlunda är väl i så fall att ha tagit mindre,avlånga fönster (ca 40*100 cm) i det extra rummet.Vi har ju mycket ljus i alla fall,men vi har ju tyvärr alltid en soffa för något av våra fönster.Mått: 4*8 meter (35kvm).
Garderobsutrymmen räcker alldeles utmärkt för oss 4 i familjen.Viktigare med stora, öppna ytor att bo och vara på för oss.
Garderobsutrymmen räcker alldeles utmärkt för oss 4 i familjen.Viktigare med stora, öppna ytor att bo och vara på för oss.
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 569 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 569 inlägg
Tack för bilderna, hade ingen aning om att det kunde se ut sådär på insidan, gillar när det går upp i nock tvärs över hela huset, men var inte medveten om att man kunde ha det i mitten av huset.... Var inne på att ha det så i ena ändan (ej valmat tak) men har då svårt att rymma det jag vill ha, inom de 180-190kvm som de tomter jag är intresserad av, begränsar byggytan till.
Kul att du gillar det!
Jag har inte köpt den utan tillverkat den själv.Är lite "skeptisk" mot en del, i mitt tycke, fula plastlådor som finns på olika byggmarknader.
Jag byggde den av vanligt 22*95-virke och målade den i samma färg som huset.Sedan målade jag en "Lexingtonstjärna" i servalack för att få lite blankare yta.
Lådan används mest till ungarnas leksaker och gungor som brukar hängas upp vid altanen.
Jag har inte köpt den utan tillverkat den själv.Är lite "skeptisk" mot en del, i mitt tycke, fula plastlådor som finns på olika byggmarknader.
Jag byggde den av vanligt 22*95-virke och målade den i samma färg som huset.Sedan målade jag en "Lexingtonstjärna" i servalack för att få lite blankare yta.
Lådan används mest till ungarnas leksaker och gungor som brukar hängas upp vid altanen.
får jag fråga vad hela kalaset kostade?=)
ca 2´300´000 med ALLT inkl.tomt 70´000:-
Det enda jag gjort själv är utvändig målning,altaner/uteplats,och trädgård.
Det enda jag gjort själv är utvändig målning,altaner/uteplats,och trädgård.
vilket fint hus men hur många rum har de? 6 va?
tusen tack för dom fina bilderna och all inspiration jag just fått !!