237 142 läst · 3 081 svar
237k läst
3,1k svar
Ebba Busch snart juridisk ägare till omstridda fastigheten
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 775 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 775 inlägg
Ge det lite tidT Takläggare skrev:
Logiken, tankegången och sättet det framförs på ger hintar om snar tvångsvård skulle jag säga.T Takläggare skrev:
Det var på tiden! Då kanske du kan översätta denna, din obegripliga text. Jodå! Det är den jag frågat dig om 5 gånger tidigare.T Takläggare skrev:
"Tror mer du ska se så här på saken, även Staffan beskriver det ,att den uttrycker sin ålder och sina åtkomliga minnen från förr, där han även signerar själv Korrekturläsaren."
Takläggare! Vad betyder detta? Och varför skrev du det?
Staffan
Du måste ställa dig frågan, var den ställd till dig? nej!Staffan2000 skrev:Det var på tiden! Då kanske du kan översätta denna, din obegripliga text. Jodå! Det är den jag frågat dig om 5 gånger tidigare.
"Tror mer du ska se så här på saken, även Staffan beskriver det ,att den uttrycker sin ålder och sina åtkomliga minnen från förr, där han även signerar själv Korrekturläsaren."
Staffan
Men här är svaret, att det inom psykologin finns ett antal olika perspektiv eller synsätt.
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 775 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 775 inlägg
Jag tror jag har svaret åt dig ett inlägg upp....Staffan2000 skrev:Det var på tiden! Då kanske du kan översätta denna, din obegripliga text. Jodå! Det är den jag frågat dig om 5 gånger tidigare.
Staffan
Psykologi är ett ämne du inte behärskar överhuvudtaget!T Takläggare skrev:
"signerar själv Korrekturläsaren." Är du på riktigt?
Du bör däremot fungera på, varför du behövde en vecka och 6 påminnelser för att komma på hur du skulle kunna täcka över strunt, med ännu mera strunt.
Tips. Olika perspektiv och synsätt finns inom alla områden.
Staffan Bandura
Herrejösses vart kommer denna jul frustration ifrån? får ni inte utöva era jultraditioner , kan ni inte bränna ner julbocken? är bevakningen för hård?Staffan2000 skrev:
Till er alla, här kommer julstämning fast klockan inte är tre på julafton än. Tänk er pompöst och bombastiskt med solosång från tårna varvat med kör a la "we are the world":
[Ebba:]
Jag skuttar gärna kring i dans
men jag har tappat takten
[Esbjörn:]
jag ser den inte någonstans
Var katten har jag lagt den?
[Kör med kristet utseende:]
Åh hum, vår sång är dum
Den är ju ingenting
Vad gör det om hundra år
när allting kommer kring?
[Matz:]
-Jaa..jo..hi-hi-hi!
- Jaa...oooh... ti-ti-ti!
Jag fångade en räv en dag
men räven gled ur näven
Fast lika glad för det är jag
men gladast är nog räven
[Kör med Uppsala Tingsrätt, Binninge; Matz, tantaluringen som solovårar Esbjörn, "mäklaren", Ebba, Esbjörn:]
Hej, hum, vår sång är dum
Den är ju ingenting
Vad gör det om hundra år
[Ebba:]
Jag skuttar gärna kring i dans
men jag har tappat takten
[Esbjörn:]
jag ser den inte någonstans
Var katten har jag lagt den?
[Kör med kristet utseende:]
Åh hum, vår sång är dum
Den är ju ingenting
Vad gör det om hundra år
[Matz:]
-Jaa..jo..hi-hi-hi!
- Jaa...oooh... ti-ti-ti!
Jag fångade en räv en dag
men räven gled ur näven
Fast lika glad för det är jag
men gladast är nog räven
[Kör med Uppsala Tingsrätt, Binninge; Matz, tantaluringen som solovårar Esbjörn, "mäklaren", Ebba, Esbjörn:]
Hej, hum, vår sång är dum
Den är ju ingenting
Vad gör det om hundra år
T Takläggare skrev:
Det som gör din text extra svår att följa är att du är totalt inkonsekvent. Du särskriver oftast men du kan i samma mening skriva ”jul känsla” men ”julrim”. Det är väl ingen mening att fråga varför, för det vet du väl inte, Tak läggare.F fsn skrev:
Ett minimikrav är att rätten åtminstone kan utläsa vem som är subjektet, så de inte dömmer fel person (eller sak).D Dr Jumping Jack skrev:
Staffan