T Takläggare skrev:
Här är en fint sammansatt film om Ebba.:D

[media]
Vad händer? En helt korrekt mening! Utan särskrivning. Nu är kanske just sammansatt motbjudande att särskriva, men ändå. Med en punkt som sitter rätt

• Gilla
  • Haha
Nils Terminus och 2 till
  • Laddar…
T
D Dr Jumping Jack skrev:
Vad händer? En helt korrekt mening! Utan särskrivning. Nu är kanske just sammansatt motbjudande att särskriva, men ändå. Med en punkt som sitter rätt
Filmen förklara bra vart stödet här inne kommer ifrån, samt dessa konservativa , hur vissa utvecklas till strukturkonservatism .
Sista svaret Ebba gav i filmen var om hon lurat gubben. men varför skulle inte utvecklingen fortsatt från Uppsala kvinnorna till gubbar med minnesproblem?

D Dr Jumping Jack skrev:
Fast nu tror jag förstås att både Takläggare och Byggarätt är flera personer som skriver på samma konto.
Den enda förklaring jag kan se då det blandas relativt välskrivna inlägg med (ofta) mer eller mindre halvt obegripliga inlägg där särskrivningar och dålig svenska dominerar.
Om det inte är flera som skriver på samma konto finns förklaringen då enbart att de flesta av deras inlägg är
"WUI"

• Gilla
  • Haha
Staffans2000 och 2 till
  • Laddar…
F
T Takläggare skrev:
Filmen förklara bra vart stödet här inne kommer ifrån, samt dessa konservativa , hur vissa utvecklas till strukturkonservatism .
Sista svaret Ebba gav i filmen var om hon lurat gubben. men varför skulle inte utvecklingen fortsatt från Uppsala kvinnorna till gubbar med minnesproblem?

Det var ju en jätterolig film. Den säger dock inget om Esbjörns rätt kassa rättsläge. Du Ta klä gga re.... Tror du på riktigt att det är nån form av populism? Att de här som anser att Ebba har rätt i sak gör det för att dom sympatiserar med hennes politik eller eventuellt vill sätta på henne? Eller tror du att det kan vara just för det som faktiskt står i Jordabalken?

• Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
T Takläggare skrev:
Det var tillfällig eller slumpmässig förbättring, nu är vi tillbaka igen.

• Haha
Staffans2000
  • Laddar…
E
mikethebik mikethebik skrev:
Fast nu tror jag förstås att både Takläggare och Byggarätt är flera personer som skriver på samma konto.
Den enda förklaring jag kan se då det blandas relativt välskrivna inlägg med (ofta) mer eller mindre halvt obegripliga inlägg där särskrivningar och dålig svenska dominerar.
Om det inte är flera som skriver på samma konto finns förklaringen då enbart att de flesta av deras inlägg är
"WUI"
Angående särskrivning så är det som så att det är en feature i telefonen, fråga mig inte varför men troligen vill man föra språkutvecklingen åt det mer internationella håller för att lättare kunna utveckla översättningsprogram.

Går säkert att ta bort någonstans, men alltid retar det någon! :D

• Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
T
F fsn skrev:
Det var ju en jätterolig film. Den säger dock inget om Esbjörns rätt kassa rättsläge. Du Ta klä gga re.... Tror du på riktigt att det är nån form av populism? Att de här som anser att Ebba har rätt i sak gör det för att dom sympatiserar med hennes politik eller eventuellt vill sätta på henne? Eller tror du att det kan vara just för det som faktiskt står i Jordabalken?
Ni har sett en glimt på vad som skall komma , jag förstår vart fallet lutar.
Samt jag förutspådde taktiken med tiden , denna kommer fortsätta även framöver, men det är så systemet fungerar.

T
D Dr Jumping Jack skrev:
Må vara fel på hur jag skriver, men kan skriva lika dåligt på 4 språk. inget som stör mig.

T
D Dr Jumping Jack skrev:
Du verkar ändå svara på alla,

• Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
Staffans2000
T Takläggare skrev:
Må vara fel på hur jag skriver, men kan skriva lika dåligt på 4 språk. inget som stör mig.
Men snälla nån. Det stör inte dig! Men alla andra som inte fattar ett jota?

Staffan

• Gilla
Nils Terminus och 1 till
  • Laddar…
F
T Takläggare skrev:
Vänligen prova nåt av de tre andra.

• Gilla
Nils Terminus och 3 till
  • Laddar…
F
T Takläggare skrev:
Ni har sett en glimt på vad som skall komma , jag förstår vart fallet lutar.
Samt jag förutspådde taktiken med tiden , denna kommer fortsätta även framöver, men det är så systemet fungerar.
Grym kille. Typ Perry Mason som rullar ut takpapp och överfakturerar.

T
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Men snälla nån. Det stör inte dig! Men alla andra som inte fattar ett jota?

Staffan
Varför svarar ni? tror jag har redan förklarat min ståndpunkt i fallet, samt förutspått vad som kommer hända, vänta tills muf ska vara då kommer ni se liknande igen.

T
F fsn skrev:
Du menar skånska? eller danska? så du ser om jag skriver rätt.

T
F fsn skrev:
Dom som sett mig skriva, vet att jag reta upp en norrman här inne, skrev på Norskt bokmål, även med rätt dialekt .

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.