235 336 läst · 3 081 svar
235k läst
3,1k svar
Ebba Busch snart juridisk ägare till omstridda fastigheten
Filmen förklara bra vart stödet här inne kommer ifrån, samt dessa konservativa , hur vissa utvecklas till strukturkonservatism .D Dr Jumping Jack skrev:
Sista svaret Ebba gav i filmen var om hon lurat gubben. men varför skulle inte utvecklingen fortsatt från Uppsala kvinnorna till gubbar med minnesproblem?
Fast nu tror jag förstås att både Takläggare och Byggarätt är flera personer som skriver på samma konto.D Dr Jumping Jack skrev:
Den enda förklaring jag kan se då det blandas relativt välskrivna inlägg med (ofta) mer eller mindre halvt obegripliga inlägg där särskrivningar och dålig svenska dominerar.
Om det inte är flera som skriver på samma konto finns förklaringen då enbart att de flesta av deras inlägg är
"WUI"
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 595 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 595 inlägg
T Takläggare skrev:
Det var ju en jätterolig film. Den säger dock inget om Esbjörns rätt kassa rättsläge. Du Ta klä gga re.... Tror du på riktigt att det är nån form av populism? Att de här som anser att Ebba har rätt i sak gör det för att dom sympatiserar med hennes politik eller eventuellt vill sätta på henne? Eller tror du att det kan vara just för det som faktiskt står i Jordabalken?
Det var tillfällig eller slumpmässig förbättring, nu är vi tillbaka igen.T Takläggare skrev:
Angående särskrivning så är det som så att det är en feature i telefonen, fråga mig inte varför men troligen vill man föra språkutvecklingen åt det mer internationella håller för att lättare kunna utveckla översättningsprogram.mikethebik skrev:Fast nu tror jag förstås att både Takläggare och Byggarätt är flera personer som skriver på samma konto.
Den enda förklaring jag kan se då det blandas relativt välskrivna inlägg med (ofta) mer eller mindre halvt obegripliga inlägg där särskrivningar och dålig svenska dominerar.
Om det inte är flera som skriver på samma konto finns förklaringen då enbart att de flesta av deras inlägg är
"WUI"
Går säkert att ta bort någonstans, men alltid retar det någon!
Ni har sett en glimt på vad som skall komma , jag förstår vart fallet lutar.F fsn skrev:Det var ju en jätterolig film. Den säger dock inget om Esbjörns rätt kassa rättsläge. Du Ta klä gga re.... Tror du på riktigt att det är nån form av populism? Att de här som anser att Ebba har rätt i sak gör det för att dom sympatiserar med hennes politik eller eventuellt vill sätta på henne? Eller tror du att det kan vara just för det som faktiskt står i Jordabalken?
Samt jag förutspådde taktiken med tiden , denna kommer fortsätta även framöver, men det är så systemet fungerar.
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 595 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 595 inlägg