236 442 läst · 3 081 svar
236k läst
3,1k svar
Ebba Busch snart juridisk ägare till omstridda fastigheten
Detta är hans värld och fotfäste så länge är han vid livet.Det finns ngt som heter EMPATI!!!
Empatin tycks vara lite snedfördelad här och var.
Vad vet du om vad som är Bolins "värld"? Han bor inte i rucklet utan är inneboende hos en tant i närheten. Han har inte brytt sig om att underhålla varken hus eller tomt på många, många år. Jag tror snarare att hans "värld" består mer av stället han bor på och tanten som han bor hos. Hon verkar vara upprörd över att han har sålt sin fastighet.
Vad vet du om vad som är Bolins "värld"? Han bor inte i rucklet utan är inneboende hos en tant i närheten. Han har inte brytt sig om att underhålla varken hus eller tomt på många, många år. Jag tror snarare att hans "värld" består mer av stället han bor på och tanten som han bor hos. Hon verkar vara upprörd över att han har sålt sin fastighet.
Redigerat:
Jag undrar om @jade_wys38 inte är den tanten
Som jag berätta. den skickas med. men ska skickas tillbaka undertecknad.P Pin skrev:Nu är Binninge informerad om förenklad delgivning. Julstämning var ordet.
För att du inte ska snurra till det i onödan går det till så här:
När förenklad delgivning får användas
24 § Förenklad delgivning får användas av en myndighet vid delgivning med den som är part eller har liknande ställning i ett mål eller ärende, om denne har fått information av myndigheten om att delgivningssättet kan komma att användas i målet eller ärendet.
Delgivningstidpunkten
26 § Förenklad delgivning har skett när två veckor har förflutit från det att handlingen skickades, om kontrollmeddelandet har skickats på föreskrivet sätt och det inte med hänsyn till omständigheterna framstår som osannolikt att handlingen kommit fram inom denna tid.
[länk]