Seriöst, ditt goda liv verkar bara vara dyrt och jobbigt, inget jag skulle eftersträva.

Till ämnet! Vad var det där med äggula för maträtt?

• Gilla
Prodigys
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Till ämnet! Vad var det där med äggula för maträtt?
Kantarellråraka var det :)

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Äggulan måste ju få sin förklaring, men du får gärna förklara också vad som är viktigt med vinlunch, mycket billigare som jag gör med en plunta i jackfickan.

• Gilla
G-83
  • Laddar…
Kantarellråraka? Känns helt fel men det kanske är gott, lite tveksam.

V Ville_Vessla skrev:
Äggulan måste ju få sin förklaring, men du får gärna förklara också vad som är viktigt med vinlunch, mycket billigare som jag gör med en plunta i jackfickan.
Det är allt från att få en paus från kontoret och den miljön till att få sig lite gott att dricka och äta

... När vinlunchen alltid finns runt hörnet

Barn som äter lunch vid ett restaurangbord med glas vin och levande ljus i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Älska
  • Gilla
Huddingebo och 1 till
  • Laddar…
Vad är det på menyn, ostgratinerad kassler? Rätt gott enligt mig mig, men nån i bakgrunden verkar förklä sig för nåt terrordåd.

• Haha
Staffans2000
  • Laddar…
V Ville_Vessla skrev:
nån i bakgrunden verkar förklä sig för nåt terrordåd.
Det får man räkna med när man bor i City! :cry::surprised:

• Gilla
  • Haha
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
V Ville_Vessla skrev:
Vad är det på menyn, ostgratinerad kassler? Rätt gott enligt mig mig, men nån i bakgrunden verkar förklä sig för nåt terrordåd.
Det är ju en club. :)
Edit: eller ja grabben äter bara kycklingen från en club

Club är fint, å andra sidan är allt som innehåller kött och smält ost, helst då västerbotten eller gruyere , gott.

V Ville_Vessla skrev:
Club är fint, å andra sidan är allt som innehåller kött och smält ost, helst då västerbotten eller gruyere , gott.
En club sandwich med ost?

Allt blir bättre med bacon och smält ost

• Gilla
  • Haha
cpalm och 1 till
  • Laddar…
Är i stan med anledning av jobbet ganska ofta. Skulle inte palla att bo i fjollträsk en endaste dag. Olidligt. Skulle få så satans ont i nacken av den höga näsföringen. Samt förmodligen spilla rödvin på den vita skjortan och lukta störkaviar (Kalles äter man vara på ’landet’) om fingrarna.

AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
... När vinlunchen alltid finns runt hörnet

[bild]
Men vad drack du, då?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.