Alfredo Alfredo skrev:
Naturligtvis ingår både blinier, iskall vodka och en del annat mums. Dessa tillbehör rymdes tyvärr inte i mitt korta inlägg.
Eller i din lilla låda...
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
Jag föredrar radhusfilé och päregröt i matlådan.
 
Bondlurkar

Skärmdump av kartapplikation med leveransspårning, blå ikon visar "2 min bort" och texten "Aamir kommer på cykel".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Han ville väl ta en extra sväng i det fina vädret, bara! Inget att hetsa upp sig över ;)
 
  • Gilla
  • Haha
BirgitS och 2 till
  • Laddar…
Oj nu har jag tröttnat på försök till skryt om restauranger i Sthlm. Åter ämnet.
 
  • Haha
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
elpaco elpaco skrev:
Oj nu har jag tröttnat på försök till skryt om restauranger i Sthlm. Åter ämnet.
... När man trotsar restriktionerna för lite gotti gott

Rätt av ost och äggula ovanpå en hälsosam middag, på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Huddingebo och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
... När man trotsar restriktionerna för lite gotti gott

[bild]
Man vet att man inte bor i city när man inte har den blekaste aning om vad det där är för rätt.
 
  • Gilla
  • Haha
freak och 5 till
  • Laddar…
P Prodigys skrev:
Man vet att man inte bor i city när man inte har den blekaste aning om vad det där är för rätt.
Tycker mig känna igen en äggula...
 
  • Haha
  • Gilla
calibramicke och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Tycker mig känna igen en äggula...
Det är ungefär där min kunskap slutar.
 
När ytterdörren är låst mitt på dagen och det är även låst till tvättstugan och förrådet.
 
P Parkeringsvakten skrev:
När ytterdörren är låst mitt på dagen och det är även låst till tvättstugan och förrådet.
Menar du inte: När ingen av dörrarna ovan går att låsa för de är sönderbrutna av "buset". :(
 
  • Gilla
Uffe A
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Menar du inte: När ingen av dörrarna ovan går att låsa för de är sönderbrutna av "buset". :(
Skapa en förortstråd
 
  • Gilla
Huddingebo och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Menar du inte: När ingen av dörrarna ovan går att låsa för de är sönderbrutna av "buset". :(
Innan buset kommer och förstör fungerar alla lås. Och det är låst överallt. Man går runt och känner sig lite som en fångvaktare :)
 
Alfredo Alfredo skrev:
Tycker mig känna igen en äggula...
Kanske lite kantareller och parmesan under. Det här vill jag minnas att vi diskuterat förr – själv äter jag betydligt mer svamp på landet än i stan.
 
...när var och varannan gata du går på är uppgrävd och du som vanligt förundras över att arbetena inte kan samordnas utan varje kabel- och rörägare ska gräva för sig liksom landstinget för busshållplatser och staden för cykelställ och elbilsplatser. Da capo.
 
  • Haha
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.