nino nino skrev:
Stackars dig, här på landet spelade grannen Metallica i sina hembyggda horn, runt 130dB bra musik
Trodde en lastbil var på väg genom huset först
Häftigt! (y)

(jag har bara ett 18-årigt grannbarn som spelar dansband på högsta volym i sin Volvo, och aldrig hela låtar. Han byter efter typ 20-30 sekunder ..)

Tänk att få höra rutorna skallra till introt på "Enter Sandman" :giggle:

(nej, svarta albumet är inte min favorit, gillar deras tidiga thrash bättre, men maffigt intro har låten)
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
nino nino skrev:
Betydligt mysigare skulle jag säga
Barbari! :)
 
  • Haha
nino
  • Laddar…
S
När dina WTgrannars rök hamnar i din lägenhet
 
Träkonstruktion för byggprojekt, uppskattat 180 cm hög, framför en äldre byggnad med gårdsplan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ett av hornen, ska vi tippa på ca 180cm högt :cool:
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Ingenjören och 5 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Häftigt! (y)

(jag har bara ett 18-årigt grannbarn som spelar dansband på högsta volym i sin Volvo, och aldrig hela låtar. Han byter efter typ 20-30 sekunder ..)

Tänk att få höra rutorna skallra till introt på "Enter Sandman" :giggle:

(nej, svarta albumet är inte min favorit, gillar deras tidiga thrash bättre, men maffigt intro har låten)
Fan vad ungdomarna hittar vad som provocerar föräldrarna(som alltid), vi lyssnade på WASP, Metallica, Venom och gör det fortfarande, samt det var föräldramöten på skolan där nån semimyndighetsperson skulle förklara hur hemskt detta var. Dansband var ju vad förädrarna gillade. Nu när vi som är snart 50 och har ungar som kör epor och 940:s spelar dom dansband, inget kunde ju provocera mer. Äldre dottern gillar iaf några AC/DC låtar så helt ute är inte hoppet. Ursäkta OT @AndersMalmgren , nu pratar jag ju lantcity som består an en korvmoj.
 
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
engs
Svartvit seriestripp där en pojke och hans antropomorfa tiger diskuterar musik och samhällsfrågor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
16386 och 3 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
[bild]
Ett av hornen, ska vi tippa på ca 180cm högt :cool:
...Du vet att du bor i city när du aldrig skulle tillåtas bygga nånting liknande.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Fast när man sitter och jobbar är jazz mycket trevligare, eller tenoren på våningen över mig som sjunger ibland så att man tror att man sitter i en gondol i Venedig :D
 
B b8q skrev:
...Du vet att du bor i city när du aldrig skulle tillåtas bygga nånting liknande.
Bygga får du göra, men störningsjouren lär knacka på dörren om du spelar dem.

Farsan göt egna betonghorn innan jag var född och spelade i deras lägenhet, undrar vad grannarna tyckte :) men de följde med till villan när de flyttade och tydligen gillade jag att krypa in i hornet :)
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Fast när man sitter och jobbar är jazz mycket trevligare, eller tenoren på våningen över mig som sjunger ibland så att man tror att man sitter i en gondol i Venedig :D
Hoppas du inte har lika fuktigt i lägenheten ;)

Avgiften har man råd med, sen blir det problem. :oops:

https://www.booli.se/annons/3920823
 
Tokslut Tokslut skrev:
Hoppas du inte har lika fuktigt i lägenheten ;)

Avgiften har man råd med, sen blir det problem. :oops:

[länk]
Jag som är stammis på Strandvägen 1 :D
52 miljoner som hittat!
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jag som är stammis på Strandvägen 1 :D
52 miljoner som hittat!
Ja, hade man pengarna så hade det ju varit en perfekt övernattningslägenhet om man är i byn några ggr./år ;)
 
  • Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
255m2 för 1870:-/mån :surprised:
 
nino nino skrev:
255m2 för 1870:-/mån :surprised:
Stört billigt, jag betalde 1400 för min föfra lgh, vilket också är lågt, men den var bara på 60 kvm
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Stört billigt, jag betalde 1400 för min föfra lgh, vilket också är lågt, men den var bara på 60 kvm
Ja jo jag menar ju det, betalar 2700 för 37m2 i Västerås
 
nino nino skrev:
Ja jo jag menar ju det, betalar 2700 för 37m2 i Västerås
Oj, det är vad jag betalar för mer än dubbelt så stor :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.