113 928 läst · 1 059 svar
114k läst
1,1k svar
Du vet att du bor i city när...
Allvetare
· Västra götaland
· 9 111 inlägg
Häftigt!nino skrev:
(jag har bara ett 18-årigt grannbarn som spelar dansband på högsta volym i sin Volvo, och aldrig hela låtar. Han byter efter typ 20-30 sekunder ..)
Tänk att få höra rutorna skallra till introt på "Enter Sandman"
(nej, svarta albumet är inte min favorit, gillar deras tidiga thrash bättre, men maffigt intro har låten)
Renoverare
· Stockholm
· 18 347 inlägg
Fan vad ungdomarna hittar vad som provocerar föräldrarna(som alltid), vi lyssnade på WASP, Metallica, Venom och gör det fortfarande, samt det var föräldramöten på skolan där nån semimyndighetsperson skulle förklara hur hemskt detta var. Dansband var ju vad förädrarna gillade. Nu när vi som är snart 50 och har ungar som kör epor och 940:s spelar dom dansband, inget kunde ju provocera mer. Äldre dottern gillar iaf några AC/DC låtar så helt ute är inte hoppet. Ursäkta OT @AndersMalmgren , nu pratar jag ju lantcity som består an en korvmoj.Dan_Johansson skrev:Häftigt!
(jag har bara ett 18-årigt grannbarn som spelar dansband på högsta volym i sin Volvo, och aldrig hela låtar. Han byter efter typ 20-30 sekunder ..)
Tänk att få höra rutorna skallra till introt på "Enter Sandman"
(nej, svarta albumet är inte min favorit, gillar deras tidiga thrash bättre, men maffigt intro har låten)
Renoverare
· Stockholm
· 18 347 inlägg
Fast när man sitter och jobbar är jazz mycket trevligare, eller tenoren på våningen över mig som sjunger ibland så att man tror att man sitter i en gondol i Venedig
Renoverare
· Stockholm
· 18 347 inlägg
Bygga får du göra, men störningsjouren lär knacka på dörren om du spelar dem.B b8q skrev:
Farsan göt egna betonghorn innan jag var född och spelade i deras lägenhet, undrar vad grannarna tyckte men de följde med till villan när de flyttade och tydligen gillade jag att krypa in i hornet
Hoppas du inte har lika fuktigt i lägenhetenAndersMalmgren skrev:
Avgiften har man råd med, sen blir det problem.
https://www.booli.se/annons/3920823
Renoverare
· Stockholm
· 18 347 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 347 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 347 inlägg