E EWM skrev:
Som mÄnga andra hÀr sÄ satt en glasbit fast i vÄr maskin. Ett tillÀgg dock efter att jag tagit bort den gick den ÀndÄ inte igÄng. Motorn kör ich brummar men den stannar ÀndÄ med felkod i50. Till slut hÀllde jag i ett glas vatten (via silen) sÄ inte pumpen skulle köra torrt. DÄ pumpade den undan det vattnet utan felkod. Fick starta om programmet igen sen mha reset-knappen. Sen funkade det. SÄ prova det innan ni byter motor.
Tack! Jag hade nĂ€stan gett upp men nu verkar det funka igen👍
 
A
F Frostbite79 skrev:
Tack! Jag hade nĂ€stan gett upp men nu verkar det funka igen👍
Motorn gÄr aldrig sönder men dÀremot kan impellern skadas.

Phu 15sidor om detta....
 
Tackar för hjÀlpen -löste sig Àven för mig!
 
Hade samma problem som er alla. Fick loss pumpen, tyvĂ€rr verkar inte mycket finnas dĂ€r, men att Ă„termontera och slĂ„ i ett glas med vatten sĂ„ fungerade det klockrent! Tusen tack allihopa för att ni skrivit utförligt hur man gör đŸ«ĄâœŒïž
 
Tack, internet!
Felkod ,50. SÄg framför mig telefonsamtal till support, vidarebollande till teknisk support, vÀntetid tvÄ veckor, besked om att tekniker kommer mellan 07:00-16:00 varför jag skulle behöva ta en hel dag ledigt, att tekniker kommer och fixar felet pÄ tio minuter och slutligen faktura pÄ 4000kr!
Med hjÀlp av er löste jag det sjÀlv pÄ tio minuter!
En hand som hÄller en hÄrboll och smuts, troligtvis borttagen frÄn ett hushÄllsapparat som en tvÀttmaskin eller en diskmaskin.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Abbe111 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.