nino nino skrev:
Klipper man gräset så vill man ju kanske ha strumpor men annars håller jag med dig :)
Då kör man ju inte sandaler :)

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Då kör man ju inte sandaler :)
Nej iof, Lidl foppatofflor brukar jag ha :D

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
nino nino skrev:
Nej iof, Lidl foppatofflor brukar jag ha :D
Fyfan, om min sambo köpte sådana skulle jag kasta ut henne :p

• Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Tur man är gift :cool:

• Gilla
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Tur man är gift :cool:
Ingen skillnad bara att det heter skillsmässa :p
Det är som med folk som har shorts i stan. Har ätit på White guide restauranger varje dag nu på vår Sverige tour så ganska fina restauranger över lag, folk har shorts på sig. Galet.

• Wow
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
A
köpte min fru foppatoffler åt mig skulle hon få en puss.. Och kanske en klapp på rumpan.. ;)

duger fint att haspa runt halv lullig i;):rofl:

• Haha
  • Gilla
Jonobe och 4 till
  • Laddar…
Åter till ordningen i tråden :p

Ölglas med skum på träbord bredvid en ölburk och en liten rosa leksak utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

3,75/5

• Älska
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
P
Fredde för fan, sandaler och tubsockor?! :p
Tubsockor är högsta mode nu. :D
Men fan så obekväma. På sommaren använder jag å andra sidan knappast strumpor alls. Med eller utan sandaler och öl.

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
A
En öppnad ölburk och slängd förpackning på ett träbord, med en glimt av humor.
Skapa konto

Japp någon ordning måste det vara... ;)

• Gilla
Mikael_L och 2 till
  • Laddar…
På tal om strumpor. :crysmile::crysmile:

• Älska
  • Haha
D-bug och 1 till
  • Laddar…
Fredde för fan, sandaler och tubsockor?! :p
Haha :crysmile:
Touché på den, eller iaf nästan, jag cyklar så "seriöst" så jag har både åtsittande byxor med dämpning samt träningsstrumpor.. Cykelskorna huserar i garaget, det är nåt om för många skor i hallen, jag har nog 5 par Pegasus där så det är ingen strid att ta :whistle:
Så fotot nu är alltså taget efter att jag stapplandes krånglat mig ur cykelskorna och hoppat i tofflorna jag gick ur till cykeln i, sedan kraschat med en kall på farstutrappen. Många cyklister har dock väl uppdragna strumpor har jag noterat under min korta tid som cyklist, själv tänker jag på att maximera solupptaget. (y)
För att rentvå den ev bild som övriga forummedlemmar fått kommer här ett minutfärskt foto på snickarskorna.
Närbild på en persons ben i korta shorts och svarta sportskor vid en dörrtröskel, stående på grusunderlag.
Skapa konto

;)(y)

• Haha
  • Gilla
Jonobe och 2 till
  • Laddar…
Jag kör lågprofilstrumpor i mina SPD skor, men det är ämne för annan tråd :)
FredrikR FredrikR skrev:
Haha :crysmile:
Touché på den, eller iaf nästan, jag cyklar så "seriöst" så jag har både åtsittande byxor med dämpning samt träningsstrumpor.. Cykelskorna huserar i garaget, det är nåt om för många skor i hallen, jag har nog 5 par Pegasus där så det är ingen strid att ta :whistle:
Så fotot nu är alltså taget efter att jag stapplandes krånglat mig ur cykelskorna och hoppat i tofflorna jag gick ur till cykeln i, sedan kraschat med en kall på farstutrappen. Många cyklister har dock väl uppdragna strumpor har jag noterat under min korta tid som cyklist, själv tänker jag på att maximera solupptaget. (y)
För att rentvå den ev bild som övriga forummedlemmar fått kommer här ett minutfärskt foto på snickarskorna.
[bild]
;)(y)

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Ett ölglas fyllt med gyllene öl på ett träbord bredvid en burk med etiketten "Hoptopus NEIPA" och en liten rosa leksakselefant.
Skapa konto

• Gilla
Edlunn och 3 till
  • Laddar…
Det är inte så ofta Apex letar sig in hos Sybostemlaget här i Mellansverige. Men ibland händer det. Den här var relativt tam i smaken. God dock, och lättdrucken om nu det är ett kriterium

• En ölburk från Apex Brewing bredvid ett glas fyllt med grumlig öl på ett utomhusbord.
    Skapa konto
  • Älska
  • Gilla
Edlunn och 1 till
  • Laddar…
"Problemet" när man dricker lite gott och blandat är ju att smakerna kan skilja rätt rejält vilket gör att de första klunkarna på nästa öl ibland smakar mindre bra (eller, va fan öl är ju öl men ni förstår). Den här var dock god direkt trots att den bara var garagegömmekall.:surprised:

• En ölburk och ett överfyllt glas öl mot en stenmur med texten "Galactica India Pale Ale".
    Skapa konto
  • Gilla
D-bug och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.