381 177 läst · 7 295 svar
381k läst
7,3k svar
Den stora öltråden!
Renoverare
· Stockholm
· 18 354 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 354 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 354 inlägg
HahaAndersMalmgren skrev:
Touché på den, eller iaf nästan, jag cyklar så "seriöst" så jag har både åtsittande byxor med dämpning samt träningsstrumpor.. Cykelskorna huserar i garaget, det är nåt om för många skor i hallen, jag har nog 5 par Pegasus där så det är ingen strid att ta
Så fotot nu är alltså taget efter att jag stapplandes krånglat mig ur cykelskorna och hoppat i tofflorna jag gick ur till cykeln i, sedan kraschat med en kall på farstutrappen. Många cyklister har dock väl uppdragna strumpor har jag noterat under min korta tid som cyklist, själv tänker jag på att maximera solupptaget.
För att rentvå den ev bild som övriga forummedlemmar fått kommer här ett minutfärskt foto på snickarskorna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverare
· Stockholm
· 18 354 inlägg
Jag kör lågprofilstrumpor i mina SPD skor, men det är ämne för annan tråd
FredrikR skrev:Haha
Touché på den, eller iaf nästan, jag cyklar så "seriöst" så jag har både åtsittande byxor med dämpning samt träningsstrumpor.. Cykelskorna huserar i garaget, det är nåt om för många skor i hallen, jag har nog 5 par Pegasus där så det är ingen strid att ta
Så fotot nu är alltså taget efter att jag stapplandes krånglat mig ur cykelskorna och hoppat i tofflorna jag gick ur till cykeln i, sedan kraschat med en kall på farstutrappen. Många cyklister har dock väl uppdragna strumpor har jag noterat under min korta tid som cyklist, själv tänker jag på att maximera solupptaget.
För att rentvå den ev bild som övriga forummedlemmar fått kommer här ett minutfärskt foto på snickarskorna.
[bild]
"Problemet" när man dricker lite gott och blandat är ju att smakerna kan skilja rätt rejält vilket gör att de första klunkarna på nästa öl ibland smakar mindre bra (eller, va fan öl är ju öl men ni förstår). Den här var dock god direkt trots att den bara var garagegömmekall.