441 416 läst · 8 036 svar
441k läst
8,0k svar
Den stora öltråden!
En recensionsöl som man blir kluven mot.
Harboe
Årgangsbryg 2025
Påtagligt stark vilket gör mig delad. Har druckit deras Årgangsbryg flera år och väldigt lika. Men de döljer styrkan ganska bra, trots det inte min öl direkt. Men helt klart värd att testa, smaken är som baken….
Harboe
Årgangsbryg 2025
Påtagligt stark vilket gör mig delad. Har druckit deras Årgangsbryg flera år och väldigt lika. Men de döljer styrkan ganska bra, trots det inte min öl direkt. Men helt klart värd att testa, smaken är som baken….
En dag med full rulle, allt från skog, biltvätt, mektid. Lugnet kom nyss och en öl blev det i soffan. En riktigt bra APA. Mer åt klassisk stil och inte överdrivet fruktig. Gillas.
Lögismose Ekologisk Pale Ale
Hantverksbryggeri Denmark
Lögismose Ekologisk Pale Ale
Hantverksbryggeri Denmark
Onsdag och lite smågott efter en lång dag. Frugan hade dukat upp och det blev 2 öl ikväll trots onsdagen men det blev lite firande av olika anledningar.
En som var ganska ok men inte mer. Men en Amber från Captain lowrance som var betydligt bättre.
En som var ganska ok men inte mer. Men en Amber från Captain lowrance som var betydligt bättre.
Fortsatte med en Trevlig Upplevelse😀
Blir absolut flera av denna.
Rotator Omaka (Pale Ale)
+ Superfräsh
+ Bra Syra
Smakar som en Saisson tycker jag.
Blir absolut flera av denna.
Rotator Omaka (Pale Ale)
+ Superfräsh
+ Bra Syra
Smakar som en Saisson tycker jag.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lite matlagning med frun och denna fick bistå i köket. En Proviva, nej men väldigt likt i konsistensen.
Pioneer and explores
Explorer more
Tja vad säger man, tillfälligt sortiment och en udda skapelse. Konsistens som Proviva och inte sour utan mer åt sweet. Vattenklyvare och värd att testas, absolut.
Inte öl, vill jag påstå men faktiskt riktigt god som en fräsch drink. Hmmmm…..🤨
Pioneer and explores
Explorer more
Tja vad säger man, tillfälligt sortiment och en udda skapelse. Konsistens som Proviva och inte sour utan mer åt sweet. Vattenklyvare och värd att testas, absolut.
Inte öl, vill jag påstå men faktiskt riktigt god som en fräsch drink. Hmmmm…..🤨
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 402 inlägg