386 262 läst · 7 365 svar
386k läst
7,4k svar
Den stora öltråden!
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 831 inlägg
Sitter med en bra stout från How to
Mycket chokladsmak
Precis som det står på burken så skippar jag desserten och dricker hellre en sådan 😉
Har en i kylen som är från 2022 och lagrad på Bourbon fat
Är sugen på att testa den också
Mycket chokladsmak
Precis som det står på burken så skippar jag desserten och dricker hellre en sådan 😉
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har en i kylen som är från 2022 och lagrad på Bourbon fat
Är sugen på att testa den också
Logga in
Skapa konto
Nya ölglas beställda. Frun ville ha fina ölglas även om hon inte är någon öl-älskare. Mina To Öl bodega
och Edward Blom glas duger tydligen inte.
Nu gäller det att matcha ölen med glasen. Några förslag @FredrikR? Jag hänger gärna på en sambestälnling från glasbanken eller dylikt,
Glasbanken verkar havererat sedan ägarbytet för en tid sen.😐delux skrev:
Artikel på Beernews om kunder som inte får sina beställningar och att de inte får svar på mail.
Samt att de har mindre eller inga Apex, men Apex kanske lämnade skeppet i tid. 🙄
Dyker det upp någon beställning hojtar jag till, det senaste som levererats till mig kommer via Systembolaget. 👌
Senast denna som var med, ännu en bra från Karlstad och Shapes & Objects.
Logga in
Skapa konto
Har sett att måndagens lokalt och småskaligt bjöd på en del spännande. 😇
Systembolaget funkar bra att beställa från.FredrikR skrev:Glasbanken verkar havererat sedan ägarbytet för en tid sen.😐
Artikel på Beernews om kunder som inte får sina beställningar och att de inte får svar på mail.
Samt att de har mindre eller inga Apex, men Apex kanske lämnade skeppet i tid. 🙄
Dyker det upp någon beställning hojtar jag till, det senaste som levererats till mig kommer via Systembolaget. 👌
Senast denna som var med, ännu en bra från Karlstad och Shapes & Objects.
[bild]
Har sett att måndagens lokalt och småskaligt bjöd på en del spännande. 😇
Kan rekommendera att ni väljer Ölstudion Nordstan, Göteborg,
Bra sortiment där man kan hitta väldigt mycket 😀
Rätta mig gärna om jag har fel, men nog beställer man från de olika lager de har och inte en specifik butik, iaf online.U Uffe A skrev:
Väljer du ingen butik får du upp hela sortimentet. 😉👍
<Edit>
Det går att beställa från butik, om man gör det i butik, läser jag. 👍 Ölstudion är bra och har kyld öl i butiken.
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Vad är det här då?
En titt på tappkranarna ger denna information
Nåja, det ska i alla fall vara en stout, och den imundigas nu på medeltidsveckans matområde.
Edit:
Ja, den är lite tunn i smakerna överlag. Inget direkt fel, skulle bara varit 30% mer av allt. 🙂
Logga in
Skapa konto
En titt på tappkranarna ger denna information
Logga in
Skapa konto
Nåja, det ska i alla fall vara en stout, och den imundigas nu på medeltidsveckans matområde.
Edit:
Ja, den är lite tunn i smakerna överlag. Inget direkt fel, skulle bara varit 30% mer av allt. 🙂