386 427 läst · 7 365 svar
386k läst
7,4k svar
Den stora öltråden!
Är också en stor fan av Innis and GunnMaria T skrev:
Fick tag på en ny årgång av den här på mitt favvo bolag
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Är i Berlin.
Köpte denna på lokala "Penny"-market för smått våldsamma 0,89 € + en tiondels € i pant.
Smakar .................... Öl..
edit: jag är inte speciellt ofta utomlands, så för mig är både låga liksom höga priser nya upplevelser.
Ölen var däremot "bara" en öl, helt ok utan att sticka ut.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 882 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 882 inlägg
Är det inte en sådan här du ska ha då?Mikael_L skrev:[bild]
Är i Berlin.
Köpte denna på lokala "Penny"-market för smått våldsamma 0,89 € + en tiondels € i pant.
Smakar .................... Öl..
edit: jag är inte speciellt ofta utomlands, så för mig är både låga liksom höga priser nya upplevelser.
Ölen var däremot "bara" en öl, helt ok utan att sticka ut.
Logga in
Skapa konto
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 379 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 379 inlägg
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 834 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 119 inlägg
Lagade det trådade internätet här hemma idag, började med det datorn på kontoret tappade trådade anslutningen. Gick nån vecka innan jag insåg att fler saker var offline eller iaf anslutna via wifi.
Visade sig att switchen efter routern semidött, lyste men reagerade inte.. eller lite micklande och sedan letande anslöt jag en annan switch och allt hoppade igång.
Firar med en gammal Apex, som var helt ok trots att bäst före passerat med 1 år. 🫣
Visade sig att switchen efter routern semidött, lyste men reagerade inte.. eller lite micklande och sedan letande anslöt jag en annan switch och allt hoppade igång.
Firar med en gammal Apex, som var helt ok trots att bäst före passerat med 1 år. 🫣
Logga in
Skapa konto
Fler matmarknadsfynd?
Egentligen ingen aning om vad detta är, trodde det var typ något naturjäst öl.
Men vet inte, jag vill knappt klassa det som öl, citrus/citron-smak dominerar.
2% i alkoholstyrka (dvs ung som svensk lättöl).
Men ta bort förväntan om att det ska smaka lageröl, så blir det kvar en god törstsläckare, nästan lite som alkoholfri cider, men inte lika sliskig.
Jag vet inte riktigt varför jag håller på och recenserar öl som knappt någon kommer få chansen att köpa ... 🙃
Egentligen ingen aning om vad detta är, trodde det var typ något naturjäst öl.
Men vet inte, jag vill knappt klassa det som öl, citrus/citron-smak dominerar.
2% i alkoholstyrka (dvs ung som svensk lättöl).
Men ta bort förväntan om att det ska smaka lageröl, så blir det kvar en god törstsläckare, nästan lite som alkoholfri cider, men inte lika sliskig.
Logga in
Skapa konto
Jag vet inte riktigt varför jag håller på och recenserar öl som knappt någon kommer få chansen att köpa ... 🙃