390 031 läst · 7 407 svar
390k läst
7,4k svar
Den stora öltråden!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 728 inlägg
Långburk från Pistonhead!? Det är i Finland, va? Tror bara jag sett dem på kortburk i Sverige.
Blev den sista Belgaren från boxen med 4:a. En Brown som var god och höll bra nivå. En krona som hette duga och ville över glaset hela tiden. Men överlag trevliga öl i boxen. Denna avnjöts efter en grillning i -7 😂
En inte så alkoholtung men smakrik en. När jag såg den i hyllan här hemma blev jag dock sugen på tripel karmeliet som jag inte druckit på länge. Får bli en beställning när systemet (dvs tietoevry) fått upp sina servrar igen. Och så någon till av den här, var riktigt fin.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Senaste besöket i den tyska verktygsaffären blev föga lyckad vad gäller verktyg men några oväntade kanske-fynd hittade jag trots allt:
Två av deras storebrorsor har uppskattats tidigare och då skall såklart dessa få en chans också!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Två av deras storebrorsor har uppskattats tidigare och då skall såklart dessa få en chans också!
Mycket på jobbet denna vecka. Men nu är det fredag och en öl till maten. En god blonde med volym (75cl). Bra smaker på denna Belgare med en krona som heter duga (skummar upp snabbt). Men som sagt, väldigt god och räcker länge 😂 Trevlig helg önskar jag med!!!