408 595 läst · 7 651 svar
409k läst
7,7k svar
Den stora öltråden!
Den är något bättre! Men också lite åt det gula hållet. Det låter som att jag ska hålla mig ifrån Apex då. Drack mycket ipa förr i tiden, men så bryggde jag en sats av någon humle som jag inte alls gillade och fick någon märklig bismak och sedan dess hittar jag den i allt för många ipor. Kan inte riktigt identifiera vilka humlesorter det rör sig om. Är det tjock, starkt och orange så brukar det vara lite säkrare kort!FredrikR skrev:
Kan det va så att hazy ipor som kan bli lite åt söta hållet inte är din kopp av te?J Jonobe skrev:Den är något bättre! Men också lite åt det gula hållet. Det låter som att jag ska hålla mig ifrån Apex då. Drack mycket ipa förr i tiden, men så bryggde jag en sats av någon humle som jag inte alls gillade och fick någon märklig bismak och sedan dess hittar jag den i allt för många ipor. Kan inte riktigt identifiera vilka humlesorter det rör sig om. Är det tjock, starkt och orange så brukar det vara lite säkrare kort!
Utan mer West Coast och American..? Gillar du Oppigårds Thurbo Dubbel?
Tur att USAs flygvapen inte visste det när de gav den första atombombaren namnet "Enola Gay".J Jonobe skrev:
Annars undrar jag vad en glad häst äter. Den äter väl ungefär samma som alla andra hästar, misstänker jag.
Var ölen en havrestout?