412 956 läst · 7 707 svar
413k läst
7,7k svar
Den stora öltråden!
Renoverare
· Stockholm
· 18 488 inlägg
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 548 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 548 inlägg
Fortsätter med 3 och 4 av de jag köpte i Orsa i onsdags, Fjäll-plzner och Transtrands Pils från Sälens Fjällbryggeri i Lindvallen.
Båda goda, ingen som sticker ut som wow, får 4 humleplantor av 5 från mig och en ⭐för de snygga etiketterna.
Har även kikat på att beställa dessa till min lokala Systembolagsbutik, och visst går det att göra, fick fel information när jag frågade. Så jag slipper åka till Avesta 👍
Båda goda, ingen som sticker ut som wow, får 4 humleplantor av 5 från mig och en ⭐för de snygga etiketterna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har även kikat på att beställa dessa till min lokala Systembolagsbutik, och visst går det att göra, fick fel information när jag frågade. Så jag slipper åka till Avesta 👍
Stigbergets, O/O och Fermenterarna är ju allesammans bra PR för Västkustens pärla Götelaborg!
Men var i denna stad inmundigar man lämpligast dessa?
Hagabions café har jag läst för Stigbergets, men vilka mer ställen är värda en omväg?
😎🍺
Men var i denna stad inmundigar man lämpligast dessa?
Hagabions café har jag läst för Stigbergets, men vilka mer ställen är värda en omväg?
😎🍺
Nu brukar jag inte "springa omkring" å prova och jämför olika hack. Men ölrepubliken kan kanske vara värt ett besök.FredrikR skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 214 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 214 inlägg
Ja, kriek är det körsbär i. Mother of all suröl, antar jag.