3 339 596 läst · 16 506 svar
3340k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Brother e550w
Villhövde verkligen en ny märkmaskin som klarar av krympslang samt har förmågan att göra kabelflaggor mm direkt i skrivaren. Och när denna uppenbarade sig för 1500kr ink moms var det bara slå till. Märkbanden är nästan värda en tusing.
har wifi och app-stöd också.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Tack för ”tipset”norrbottenssnickaren skrev:
Tack!norrbottenssnickaren skrev:
Jag måste sluta läsa här.....men det var nästan 1500 spänn sparat...undrar vad jag ska köpa för dem
Redigerat:
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Vilken webshop då?norrbottenssnickaren skrev:
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Börjar bli övertag för dom röd-svarta mot orange-svarta...
Tumstocken är no name, men kostade hälften mot en gul hultas.. och måste sägas helt i samma klass med fast 90°, tydliga siffror och klart ballare. Pennan hoppas jag mkt på då jag är så trött på Picas gröna ...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tumstocken är no name, men kostade hälften mot en gul hultas.. och måste sägas helt i samma klass med fast 90°, tydliga siffror och klart ballare. Pennan hoppas jag mkt på då jag är så trött på Picas gröna ...
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Köpte en också. Lät företaget betala.norrbottenssnickaren skrev:
Verkar vara ett bra pris på märkmaskinen, men tyvärr är det bara vanliga tejper som följer med. Ska man ha praktisk nytta av den för kabelmärkning får man ändå lägga ut några tusenlappar till på en uppsättning märk-kasetter av lite olika varianter
Jag har en Brother märkmaskin som jag köpte -98 -99 någon gång vill jag minnas. Den märkte jag upp winschavlastare med på segelbåten 2007. De ettiketterna sitter fortfarande kvar och är helt ok. Så det är definitivt jäkligt bra kvalitet på ettiketterna.
Jag har en Brother märkmaskin som jag köpte -98 -99 någon gång vill jag minnas. Den märkte jag upp winschavlastare med på segelbåten 2007. De ettiketterna sitter fortfarande kvar och är helt ok. Så det är definitivt jäkligt bra kvalitet på ettiketterna.
Jag kompletterade på 123inc
.se
Ca 200 kr per krympetikett
.se
Ca 200 kr per krympetikett