M
H Handhyveln skrev:
Jag fick hem min beställning idag
Beställde 10 stycken 12 pack
Levererades 10 stycken par
:sweat:
Bara och returnera…

computersalg speglar produkter från en hel massa olika leverantörer de har ingen som helst aning om vad de säljer. Står det fel i filen de får blir det fel
 
B beqen skrev:
Min order blev precis annullerad.
Samma här. Och det är lika bra. priset med frakt var inte värt det om det bara är ett par.
 
Appendix Appendix skrev:
Samma här. Och det är lika bra. priset med frakt var inte värt det om det bara är ett par.
Min order skickades idag, spännande att se vad som dyker upp. :oops:
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
M mnils skrev:
Bara och returnera
Returnera? Kräva leverans enligt avtal menar du väl?
 
  • Gilla
  • Arg
fribygg och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Returnera? Kräva leverans enligt avtal menar du väl?
Fick detta nu utan att jag varken kontaktat dom eller hämtat paketet
"Eftersom vi inte kan leverera alla, har vi istället valt att kreditera dig och återbetala pengarna. Du kan behålla varan/varorna du redan har mottagit. Vi beklagar detta och önskar dig en trevlig dag!

Felbeskrivning Det är tvyärr endast 1 par och inte 12 par."
 
  • Gilla
  • Wow
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
B Bylow skrev:
Fick detta nu utan att jag varken kontaktat dom eller hämtat paketet
Måste ändå säga att de hanterar felet snyggt. Har inte fått mitt paket än men gissar att även jag kommer att få gräva ner stridsyxan. Å jag som laddat för strid...

Men rent formellt, och om man orkar, kan man naturligtvis kräva leverans enligt avtal. Det är dock ingen strid jag orkar, eller har mage till, att ta. Inte alls otroligt att de vid en prövning skulle nå framgång i att hävda förklaringsmisstag, vilket skulle komma att ses som något jag borde ha insett på grund av det extremt låga priset.
 
  • Arg
  • Gilla
Veronica. och 1 till
  • Laddar…
Och medan jag skrev inlägget ovan ramlade ett mail med samma text samt en kreditfaktura in. Återstår bara och se om de krediterar kortet men det gör de säkert. Fortfarande inget paket dock.

Kreditnota, artiklar listade, handskar och fraktservice, priser och moms presenterade, anteckningar angående kreditering och RMA.
 
Fick samma jag också. Paketet verkar iallafall vara på väg, så kontentan av det hela blir väl ett par gratis handskar.
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Fick samma jag också. Paketet verkar iallafall vara på väg, så kontentan av det hela blir väl ett par gratis handskar.
 
  • Ett par nya blå arbetsvantar med gula detaljer och etiketter, hålls upp med asfalt och sko i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
VilkenMatte
  • Laddar…
useless useless skrev:
kontentan av det hela blir väl ett par gratis handskar.
Tio par gratis menar du väl? För du drev väl inte med oss när du skrev:

useless useless skrev:
Jag kommer sälja nio av de tio 12-pack jag beställde på Computersalg för 200:- på Tradera...
:thinking::(:cry:
 
Jag får ett par. Resten ska jag sälja...
 
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Blå och gula arbetshandskar med grepp, logotyper och etiketter, placerade på en kartong.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Dagens leverans, ihop med kreditfaktura.
Får väl anses snyggt skött av Computersalg. (y)
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
B
Likt många andra har jag fått ett par arbetshandskar idag, hopar över bild på dessa :)


Men jag fick även ett paket med Makitas DGA519.
Suktat ett tag efter en batteri-vinkelslip, kanske var det lite förhastat att köpa en med X-Lock. Blir lite bökigare med att köpa skivor men nog skönt när de ska bytas:D

Hand håller en elektrisk vinkelslip med oskyddat blad framför en bil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
Likt många andra har jag fått ett par arbetshandskar idag, hopar över bild på dessa
Skippar handskbilden jag med och antar att vi alla fått en kreditfaktura på mailen. Har någon ännu fått den faktiska krediteringen? Antar att det kan ta någon dag men efter helgen borde den dyka upp tycker jag.
 
  • Gilla
breakman
  • Laddar…
Jag betalade med Klarna och där är det redan fixat.


Skärmdump av returprocess, Klarna-betalning, total återbetalning av 139,00 kr från computersalg.se.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Det finns fördelar med att inte betala innan leverans...
 
  • Gilla
Appendix och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.