3 399 737 läst · 16 673 svar
3400k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Fick detta nu utan att jag varken kontaktat dom eller hämtat paketetAlfredo skrev:
"Eftersom vi inte kan leverera alla, har vi istället valt att kreditera dig och återbetala pengarna. Du kan behålla varan/varorna du redan har mottagit. Vi beklagar detta och önskar dig en trevlig dag!
Felbeskrivning Det är tvyärr endast 1 par och inte 12 par."
Måste ändå säga att de hanterar felet snyggt. Har inte fått mitt paket än men gissar att även jag kommer att få gräva ner stridsyxan. Å jag som laddat för strid...B Bylow skrev:
Men rent formellt, och om man orkar, kan man naturligtvis kräva leverans enligt avtal. Det är dock ingen strid jag orkar, eller har mage till, att ta. Inte alls otroligt att de vid en prövning skulle nå framgång i att hävda förklaringsmisstag, vilket skulle komma att ses som något jag borde ha insett på grund av det extremt låga priset.
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 514 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 514 inlägg
Likt många andra har jag fått ett par arbetshandskar idag, hopar över bild på dessa
Men jag fick även ett paket med Makitas DGA519.
Suktat ett tag efter en batteri-vinkelslip, kanske var det lite förhastat att köpa en med X-Lock. Blir lite bökigare med att köpa skivor men nog skönt när de ska bytas
Men jag fick även ett paket med Makitas DGA519.
Suktat ett tag efter en batteri-vinkelslip, kanske var det lite förhastat att köpa en med X-Lock. Blir lite bökigare med att köpa skivor men nog skönt när de ska bytas
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skippar handskbilden jag med och antar att vi alla fått en kreditfaktura på mailen. Har någon ännu fått den faktiska krediteringen? Antar att det kan ta någon dag men efter helgen borde den dyka upp tycker jag.B breakman skrev: