3 390 882 läst · 16 661 svar
3391k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Var precis och hämtade ut födelsedagspresent till min bror och till mig själv (gissa vem som får vad). Beställde hos Bauhaus webbshop, prismatchade spikpistolen mot Hornbach som var 5 kr billigare för ett pris om 4039 kr (4590x0,88) och när jag ändå mailade reklamationsavdelningen informerade jag dem om att Talmetern fanns för 199 kr på Jula så då behövde jag bara ge 175 kr för den (vet att den fanns för 160 kr på Proffsmagasinet för nån vecka sen men missade det)
Gratulerar till din nyaTalmeter!Klaugust skrev:[bild]
Var precis och hämtade ut födelsedagspresent till min bror och till mig själv (gissa vem som får vad). Beställde hos Bauhaus webbshop, prismatchade spikpistolen mot Hornbach som var 5 kr billigare för ett pris om 4039 kr (4590x0,88) och när jag ändå mailade reklamationsavdelningen informerade jag dem om att Talmetern fanns för 199 kr på Jula så då behövde jag bara ge 175 kr för den (vet att den fanns för 160 kr på Proffsmagasinet för nån vecka sen men missade det)
Eller ?
Ja, det är starlock. Fick den nya maskinen idag, efter att den felaktiga returnerats, och nu var det inga som helst problem att fästa sågbladen.FreQa skrev:
Logga in
Skapa konto
Inte farligt dyr heller, ett par hundra billigare än vad den billigaste kostar i Sverige och då medföljde systemboxen och några tillbehör med.
S scim skrev:
Den där är suverän. Lite övertalning med vinkelslip, nya backar påsvetsade och 8mm plåt som förstärkning så är den fulländad. Jag krökte den första när jag i viss emfas bara tog större o större rishögar/baktravar
Åkte in till människobyn vid lunch...
Fyndade ett nytt svärd och kjedja till "arvegodset"
Jag och min bror har fått och köpt lite verktyg av morbror då han dösstädat lite... Partnern var på väg till återvinningen och visst i min morbrors ögon var den skit...
Jag och brorsan är dock överens om att morbror har köpt bra kvalité men underhålligt grejorns dåligt.
Lite kärlek och ett nytt svärd så blev det här en utmärkt vedmaskin... Har en hög till med saker som behöver kärlek.... Kul att gubben gått över till Stihl sista 15 åren, jag som är Huskvarna fantast har fått upp ögonen på ett märke till... Röjsågen och motorsågen av Stihl märket har då gått utmärkt.
Dom hade även en ny rem till "snöskotern" som fick följa med....
Fyndade ett nytt svärd och kjedja till "arvegodset"
Logga in
Skapa konto
Jag och min bror har fått och köpt lite verktyg av morbror då han dösstädat lite... Partnern var på väg till återvinningen och visst i min morbrors ögon var den skit...
Jag och brorsan är dock överens om att morbror har köpt bra kvalité men underhålligt grejorns dåligt.
Lite kärlek och ett nytt svärd så blev det här en utmärkt vedmaskin... Har en hög till med saker som behöver kärlek.... Kul att gubben gått över till Stihl sista 15 åren, jag som är Huskvarna fantast har fått upp ögonen på ett märke till... Röjsågen och motorsågen av Stihl märket har då gått utmärkt.
Logga in
Skapa konto
Dom hade även en ny rem till "snöskotern" som fick följa med....