3 350 485 läst · 16 538 svar
3350k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Jag köpte min från BanggoodJ johmi skrev:
https://banggood.onelink.me/zMT7/ypxwifs0
Men förstås länge leveranstid än Amazon.
Betalade 250 då, så kan vara idé att bevaka priserna lite.
Ännu inte kommit till skott att använda den än, men skapat och skrivit ut ett väggfäste för jig och tillbehör... har ett vilade projekt där jag tänker den behövs.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 895 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 895 inlägg
Nu hoppas jag att tiden med sprutor som är ”built to a price” är över - detta ska ju tydligen vara ”das original” och även utan tveksamma tyska kvalitetshöjande ord tror jag på Gloria.
den är säkert byggd för lite tuffare vätskor men för oss kommer det bara bli ett mycket välanvänt verktyg i kök och hushåll - såpasprejare! Då borde den hålla väldigt länge hoppas jag…
Också lyxigt att den levererar på både ”in- och utandning”
/U
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
den är säkert byggd för lite tuffare vätskor men för oss kommer det bara bli ett mycket välanvänt verktyg i kök och hushåll - såpasprejare! Då borde den hålla väldigt länge hoppas jag…
/U
Ahhh, aber das war Schön!!ullberg skrev:Nu hoppas jag att tiden med sprutor som är ”built to a price” är över - detta ska ju tydligen vara ”das original” och även utan tveksamma tyska kvalitetshöjande ord tror jag på Gloria.
[bild]
/U
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Riktigt smidiga, synd att packningarna dör bara, även om man har rätt spruta för rätt kemikalie. Har typ 5 st varav 2 dött tror jagullberg skrev:Nu hoppas jag att tiden med sprutor som är ”built to a price” är över - detta ska ju tydligen vara ”das original” och även utan tveksamma tyska kvalitetshöjande ord tror jag på Gloria.
[bild]
/U
Köpte på mig Kwazar senast, även där har en pumpenhet dött, de vill att man tömmer flaskan efter användning… men den nya håller ännu
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Det finns ju olika avfettningar också, vanligast petroleum eller alkalisk. Kwazar är ju fyndiga och har en pumpflaska anpassad för varje typT trojlee skrev:
Ett kontainerfynd för ett par dagar sedan. Någon okunnig stackade hade kastat bort en bortvindad filklåve utan skruv. En halvtimmes arbete senare är den uppriktad och har ny skruv och börkunna fungera i någon generation till.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 895 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 895 inlägg
Medan diskussionerna fortsatte om ville den allra bästa sprutan är landade jag i att detta var precis vad jag sökte och igår kväll beställde jag två till, en likadan och en storebror, ca 18h senare rullade post nord in på uppfarten (säga vad man vill om amazon, men leverera till mig kan de verkligen) och vipps så var trion på plats!
/U
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
/U