3 350 184 läst · 16 536 svar
3350k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Ge gärna en recension, är väldigt nöjd med Mirkas abranet men finns det något som är ännu bättre så tackar man inte nej!T Trafikverket1 skrev:Mot bättre vetande hade jag tänkt slipa parketten (16 kvm) utan att hyra en riktig golvslip så passade på nu med cashback, 3300 kr känns överkomligt. Får se hur det går med Bosch GET 75-150. Tanken är att slipa ett större rum senare också och en mindre hall samt trappen. Ska bli kul att testa cubitron papprena, det resultat Jonathan Katz-Moses fick jämte andra verkar ju rätt sjukt. Önskar dem fanns i 40 och 60 också bara
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 655 inlägg
Abranet är en annan teknik än de slippapper som nämns. Det är ett helt öppet slipmedia där dammet sugs in över hela ytan direkt under avverkningspunkten och leds vidare till utsugen.
Behöver skruva loss och fast benen under bänkskåpen
Så det blev en sån här
Amazon och PostNord imponerade, beställde igår och leverans till dörren idag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så det blev en sån här
Logga in
Skapa konto
Amazon och PostNord imponerade, beställde igår och leverans till dörren idag.
En beställning, tre hemleveranser. Kan ni gissa företaget? Ni gissade rätt, om ni gissade på Amazon.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Efter tips tidigare i tråden köpte jag en Senco Kompressor från Bauhaus.
Prismatchade mot Protools där den fanns för 1980:-, vilket gjorde att jag betalade 1743:- när allt var klart.
Prismatchade mot Protools där den fanns för 1980:-, vilket gjorde att jag betalade 1743:- när allt var klart.
Logga in
Skapa konto
Visst gör den Det som är bra med den också är att handtaget går att rotera 180 grader, vilket är perfekt när jag byter hjul på bilarna under carporten då det är lite trångt till husets vägg.FredrikR skrev:
Det stämmer bra det. Jag håller på att göra en regnbågslampa till dottern, och Festools cirkelanslag som jag har sedan tidigare kan inte göra mindre cirklar än 15,3 cm. Med denna kan man gå ner enda till 1 cm, så jag kunde göra klart de två nedersta halvcirklarna. Fungerade kanon,
https://www.amazon.se/gp/product/B07MZ32Z4G/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o02_s00?ie=UTF8&psc=1 På Amazon står det 2 cm men i manualen står det 1 cm.