3 439 265 läst · 16 764 svar
3439k läst
16,8k svar
Dagens verktygsinköp!
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 522 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 522 inlägg
Jo, några andra typer av skotrar har jag inte. Och det är relativt lätt jmf med vad lyftbord brukar klara. Mitt klenaste är specat för 500 kg och det jag tänkt använda.B breakman skrev:
Om du kikar på Oktans YT-kanal så kan du se lyftborden i deras verkstad skymta förbi ibland, de använder en längre bockad plåt vilket ser smidigt ut.
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 522 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 522 inlägg
Aha, då ska jag kolla in därnanowire skrev:
Jo, några andra typer av skotrar har jag inte. Och det är relativt lätt jmf med vad lyftbord brukar klara. Mitt klenaste är specat för 500 kg och det jag tänkt använda.
Om du kikar på Oktans YT-kanal så kan du se lyftborden i deras verkstad skymta förbi ibland, de använder en längre bockad plåt vilket ser smidigt ut.
Idag trillade cashbacken in på det virtuella kortet som kan kopplas till Google Pay.FredrikR skrev:
Bara att handla nåt mer blått då...
Fick hem mina cykloner igår. Inköpta på Banggood. Tog lång tid att få hem, men nu är dom alltså här.
Vad har ni andra som köpt liknande använd för slangar?
Vill ju ha en kort mellan dammsugaren och cyklonen och en lång från cyklonen till sug-munstycket. Känns sådär att klippa av originalslangen till dammsugaren och oavsett behöver jag ju en till.
Vad har ni andra som köpt liknande använd för slangar?
Vill ju ha en kort mellan dammsugaren och cyklonen och en lång från cyklonen till sug-munstycket. Känns sådär att klippa av originalslangen till dammsugaren och oavsett behöver jag ju en till.
Det var någon här som postade en länk för någon månad sen. Lite osäker på vem och när tyvärr.B BlueX skrev:
Edit: Här är den
https://m.banggood.com/DIY-White-SN...d=33714338&sc_lid=104858042&sc_uid=u2Jkz41rj6
Självbyggare
· Stockholm
· 9 958 inlägg