3 352 994 läst · 16 545 svar
3353k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Stålbranschen gick som tåget 2021, tack för det omvärldsläget, men ja det blev en peng till att bränna på något onödigt...
Lika välpaketerad som GDL12an.
Medföljande tillbehör.
Laser överraskade, tror inte jag sett det på Boschs sida, lite behov av justering.
Lite grovt snitt men värt att beakta är att sågen kommer med grovt andas klinga.
Kompakt och lätt såg, bra ork inge snack om det, körde med 8,0Ah Biturbo acc.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Medföljande tillbehör.
Logga in
Skapa konto
Laser överraskade, tror inte jag sett det på Boschs sida, lite behov av justering.
Lite grovt snitt men värt att beakta är att sågen kommer med grovt andas klinga.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Har du registrerat köpet hos Bosch? Ett fint sågbord gratis...FredrikR skrev:Stålbranschen gick som tåget 2021, tack för det omvärldsläget, men ja det blev en peng till att bränna på något onödigt...
[bild]
[bild]
Medföljande tillbehör.
[bild]
[bild]
[bild]
https://www.bosch-professional.com/se/sv/pro360/prodeals/
Hur många gersågar har du nu?FredrikR skrev:Stålbranschen gick som tåget 2021, tack för det omvärldsläget, men ja det blev en peng till att bränna på något onödigt...
[bild]
[bild]
Medföljande tillbehör.
[bild]
[bild]
[bild]
Komponentköp till ett verktygsbygge.
Kallas för en vridtransformator, eller autotransformer, eller variac. Kärt barn har många namn. Man kan få ut 0 - 230VAC ur den genom att vrida på reglaget.
Kallas för en vridtransformator, eller autotransformer, eller variac. Kärt barn har många namn. Man kan få ut 0 - 230VAC ur den genom att vrida på reglaget.
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 244 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 244 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 9 885 inlägg