3 338 181 läst · 16 504 svar
3338k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En high quality emco Rex 2000, med hemmabyggda förlängningar på riktbordet..funderar dock på att ta bort dem då jag ändå kommer rikta på min inca tänker jag.. Emcons anhåll är rappligare än en piggelin i +30grader..
bytte själv från en lite nyare B&D till en begagnad blå Bosch, modell limpa. Mycket roligare och enklare att såga med en sån. Utsuget på din låter bra, min ekonomi tillåter tyvärr inte en uppgradering...Lexington skrev:
Kostade din runt 1000 kr?
Precis 999kr på netonnet (GST 90 e)FreQa skrev:
Har dessutom en ny grovis med maskinstart, den kombon blir nog kanon!
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Medlem
· Västra Götalands
· 38 inlägg
Behövde ett lättare alternativ till den DeWalten, så det fick bli en liten blå Väldigt bra pris på Netonnet https://www.netonnet.se/art/hemhush...h-gsr-10a8-2-li-softbag-accessor/212807.9448/
Logga in
Skapa konto
Jag tänkte att jag skulle pilla med plåt, så jag kunde inte hålla fingrarna i styr när jag såg denna hög med verktyg på Tradera. Har egentligen inget långsiktigt behov av dem, men jag börjar bli så trött på att vi aldrig hittar det där fritidshuset någon gång. Ergo: tröstköp.
Flera av krafsprylarna vid sidan om är sådana som perfekt kompletterar min samling, exvis hade jag bara det blå lettiverktyget och en essvespruta (som jag anser vara bland mina bästa köp någonsin).
Flera av krafsprylarna vid sidan om är sådana som perfekt kompletterar min samling, exvis hade jag bara det blå lettiverktyget och en essvespruta (som jag anser vara bland mina bästa köp någonsin).
Logga in
Skapa konto