3 348 701 läst · 16 528 svar
3349k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Skapa en projekttråd! Älskar att se väldesignade arbetsbänkar och om du lagt så mycket cash på bara hjulen kan det ju inte gå felD dilemma skrev:
Tittade också lite på dem, behöver något till bandsågen. Vad är intrycket? Känns de bra eller bör jag leta vidare?D dilemma skrev:
Behöver lägga helgen på att fixa lite räcken t halvfärdiga pooldäcket men ska se om jag kan smälla ihop ngt snabbtest i garaget, om inte annat kanske lite fler bilder o mäta godstjocklek o sånt funkar som start?J JFrisk skrev:
(Har bara öppnat lådan o kollat lite på prylarna än )
Finns alltid en del att avsluta såhär innan vintern kommer på riktigt.D dilemma skrev:
Lite fler bilder och godstjocklek är en mycket bra start, likaså den första känslan av produkten. Man brukar få en ganska bra uppfattning när man får se produkten i verkligheten jämfört med bara på bild. Banggoods recensioner är tyvärr inte alltid lätta att tolka.
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 863 inlägg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2 863 inlägg
Har ärvt en likadan efter min pappa. Säkert inköpt på 60-70 talet.mexitegel skrev:
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Lite overkill för trädgården kanske men jag kommer inte in i komposthögen med en otandad skopa och det här är åtminstone en lösning på problemet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Är det en 528? Kanske måste skaffa något liknande, tycker skopan alltid har fel storlek. Rymmer antingen för lite eller blir för svårt att få in i högen.F fiskbuggaren skrev:
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Vad har du sågat med den så här långt?FreQa skrev:
Jag har exakt 0st 12V cirkelsågar så platsen borde finnas...
Bara testat sågat spår längs en Hultafors speedsquare och kapat skivor. Trots sin lilla diameter på klingan går den styra rakt utn anhåll.FredrikR skrev:
En tanke finns också om man behöver såga på trävaruhuset eller någon annan stans på gården. En 18v blir lite klumpig.
Logga in
Skapa konto
Jag har gjort en styrskena av masonite till min och kapat 22mm MDF och folierad spånskiva med mycket gott resultat. Det känns som en leksak men levererar över förväntan. Klart värt de där 1100:- jag betalade (utan batteri).FredrikR skrev:
En klassiker är att rensåga råspont på taket efter läggning. Då är det bra med en lätt maskin utan någon trasslig elsladd.FreQa skrev: