3 355 461 läst · 16 551 svar
3355k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Festool batterimaskiner har jag provat. Tre veckor tog det att knäcka elektroniken. Överbelastningsskydd är en pest som de kastar in istället för att göra grejer som tål att användas.
mvh Findus
mvh Findus
Självbyggare
· Stockholm
· 9 885 inlägg
Panasonic har fina maskiner, men tyvärr inte så stort utbud.
Festool har 3års garanti.
Festool har 3års garanti.
Jag har sett tecken på att Mafell börjar avvika från den smala vägen. De nya skruvdragarna lär vara samma som Metabo och så har vi samarbetet med Bosch när det gäller sänksågen. Man kan gissa att utbytet sker i båda riktningar, och kvaliteten på blå Bosch har ju visat tecken på att man börjar ta genvägar för att förbättra de ekonomiska marginalerna, snarare än de tekniska.
Observera nu att detta är spekulationer och gissningar på samma sätt som butikförsäljarens i exemplet ovan.
Observera nu att detta är spekulationer och gissningar på samma sätt som butikförsäljarens i exemplet ovan.
Självbyggare
· Stockholm
· 9 885 inlägg
Har för mig att Makita tillverkar mycket i UK och Mexiko.
Panasonic kör jag på jobbdragarn. Fan odödlig. Bra batterier också.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Finns det verkligen någon som sätter på sig såna byxor frivilligt?😀
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Made in China
Made in UK
Made in Japan
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Made in UK
Logga in
Skapa konto
Made in Japan
Logga in
Skapa konto
Jag har köpt mig ett par från Björnkläder med stretch på utsatta ställen. Hade dessförinnan ett par från Blåkläder utan stretch som gick sönder i grenen. Det fenomenet beror nog dock ofta på att man har lite för stora byxor så att de hasar ner på rumpan och sätter man sig då på huk så ger byxorna upp efter ett tag. Hoppas därför på mina Björnkläder som jag har köpt två storlekar mindre (har minskat lite i midjemått på något outgrundligt sätt) och som dessutom har stretch.MathiasS skrev: