3 350 184 läst · 16 536 svar
3350k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Någon som känner igen modellen, skulle gissa på byggsats från typ Classe.AXS skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den fungerar iaf utmärkt trots väldigt slöa blad.
Har du inte behov av ställningskurs i jobbet (och då borde din arbetsgivare stå för den) så skulle jag säga att det är bortkastade pengar. Det är bara teori om fästpunkter vindlaster och stöd. Inget om hur man bygger specifika ställningstyper.nino skrev:
Då är det bättre du kollar monteringsanvisningar för att se hur du bygger.
Husägare
· Stockholm
· 130 inlägg
Frugan vet att det står på hennes agenda att spackla, slipa och måla vid renovering och bad mig att köpa en tak- och väggslipmaskin. Väl uppackad var den för tung för henne... Nu föll slipningen på undertecknad istället, touché..
Aja en maskin i utbyte mot att slipa får anses OK.
Aja en maskin i utbyte mot att slipa får anses OK.
Du skulle passat på och köpt en Flex dåDegerlunden skrev:
Husägare
· Stockholm
· 130 inlägg
Vet inte om det är lägst pris, men köpte det här paketet på Hornbach till helt ok pris. https://www.hornbach.se/shop/Tillbe...l-multimaskiner/5511781/artikel-detaljer.htmlF fabian2000 skrev:
Du får väl kolla om de passar Fein, de funkar med min Bosch.
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Ja det börjar närma sig köpstopp nu, det kan jag nog erkänna Men visst finns det lite förhandling om tilläggsbudgeten Gäller bara att lägga upp den på rätt sätt Ullareds resa snart för regeringen så där kan man alltid stoppa in lite mutastigen skrev:
Det här var uppenbarligen resultatet av vårbudgeten, de tunga investeringarna brukar komma i höstbudgetenP pleqtiz skrev: