3 388 567 läst · 16 654 svar
3389k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Tja, det innehåller iaf fler prylarstigen skrev:
Får erkännas att jag är extremt sugen på att provsåga, men ska göra iordning en riktigt bra plats att ha det på först, justera in, slipa lite kedjor o.s.v. Ge det en allmän översyn helt enkelt.
Inte haft några planer på att såga virke själv, men nu har jag ett 20-tal stockar av körsbär, ek och ask som ligger och "skräpar". Jag kunde inte te mig till att göra ved av det, det kändes inte rätt.
Provkörde den bara lite på gårdsplanen. Den tar sig framåt och trycker till materialet så funktionsmässigt duger den. Vattentanken hade fruktansvärt dålig passform men jag kommer knappt använda den så det spelar mindre roll.B badtastex skrev:
Medlem
· gävleborg
· 3 623 inlägg
Medlem
· gävleborg
· 3 623 inlägg
nanowire skrev:Idag blev det stor glamman, paketetet från Benchdogs hade äntligen kommit!
[bild]
1-åringen hjälper till att stämma av att det bifogade testprotokollet stämmer och pekar i bilden ut en potentiell avvikelse. De har så satans skarp syn de där små, inget behov av lupp eller läsglasögon där inte![bild]
Vi dumpade allt i en systaner som jag tänkte ska innehålla alla FSN-relaterade prylar
[bild]
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Dessa dök precis upp. Liknande jessem clear cut men från tillverkaren Hongdui.
Packningen kunde kanske varit bättre och en manual kunnat följa med, men känns väldigt kvalitativt. Inget spel alls i hjulen mellan framriktning och låsning i backkriktning. Då ska bara hittas lite tid att montera på sågen... Blir väl klart till julen 2022... Undra om de också kan vara till nytta för vertikalfräsen...
Packningen kunde kanske varit bättre och en manual kunnat följa med, men känns väldigt kvalitativt. Inget spel alls i hjulen mellan framriktning och låsning i backkriktning. Då ska bara hittas lite tid att montera på sågen... Blir väl klart till julen 2022... Undra om de också kan vara till nytta för vertikalfräsen...
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Berätta gärna hur
Jag har själv sneglat på samma pryl
Du får gärna berätta om din upplevelse när du fått tillfälle att testa.
Hej!J JFrisk skrev:Dessa dök precis upp. Liknande jessem clear cut men från tillverkaren Hongdui.
[bild]
[bild]
[bild]
Jag har själv sneglat på samma pryl
Du får gärna berätta om din upplevelse när du fått tillfälle att testa.