3 388 607 läst · 16 654 svar
3389k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Var på Bauhaus idag och slog till på en till kap & gersåg med tillhörande sågbord.
Mitt första verktyg/maskin från Hikoki. Ville ha en lite mindre med glidskenorna framåt så den får plats på arbetsbänken i förrådet/snickarboden.
Mitt första verktyg/maskin från Hikoki. Ville ha en lite mindre med glidskenorna framåt så den får plats på arbetsbänken i förrådet/snickarboden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
790:- sågen fick ett nytt svärd (15) och kedja för 500:- från Hylte lantmän. Lättare och smidigare, tuggar ask med fina fyrkantiga spån.
Sågen är förövrigt i lager igen.
Medlem
· Stockholm
· 163 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 163 inlägg
Gissar på denna: https://www.amazon.de/-/en/Bosch-26...30&qid=1617301533&sprefix=2608,aps,190&sr=8-1T trojlee skrev:
Motiverade inköpet med att jag faktiskt ska installera ett helt kök snart och då kan man ju inte slita ut armarna med en massa tunga Makita 18V maskiner När köket är på plats återkommer jag med ett omdöme på maskinen om inte någon annan hunnit före
Den där är trevlig, har räddat mig ett par ggr.LoweW skrev:
Lär väl bli en -35 FC på sikt också...
Är väldans intresserad hur du tycker den funka?
Förvarar man den ömt och inte plågar ihjäl den kanske den håller?
var svärd å kedja av så kass kvalla, därav böt du?
Är ute efter en 60cc såg men drar mig för att handla kvalla då det är så rackarns dyrt...
Förvarar man den ömt och inte plågar ihjäl den kanske den håller?
var svärd å kedja av så kass kvalla, därav böt du?
Är ute efter en 60cc såg men drar mig för att handla kvalla då det är så rackarns dyrt...
H Huzzbutt skrev:
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 731 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 731 inlägg
Denna fanns i påskägget
Har irriterat mig på den gamla av okänt fabrikat.
Knipex, made in Germany, men bortsett från ett något tjockare mässingssäte och plastade skänklar på den gamla så ser jag inga skillnader på denna och min femton år gamla tång. Till och med pressmärkena är samma. Så vem tillverkar dem?
Har irriterat mig på den gamla av okänt fabrikat.
Logga in
Skapa konto
Knipex, made in Germany, men bortsett från ett något tjockare mässingssäte och plastade skänklar på den gamla så ser jag inga skillnader på denna och min femton år gamla tång. Till och med pressmärkena är samma. Så vem tillverkar dem?
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto