Niklasloow Niklasloow skrev:
Vad ska du måla med den? Provade lite med vår men riktigt besviken. Om du inte blir det så skriv gärna lite hur du gjorde för att få ett bra resultat.
Skriv hur du gjorde för att misslyckas så kanske jag kan ge några tips. Jag har målat ganska mycket (vattenburen snickerilack) med bla en liknande bosch-spruta och tycker det fungerar kanon.

Edit: Har skrivit en tips-post om just detta men hittar den inte.
 
Va en runda på biltema imorse och tyckte det var dags att ha åtminstone en(5) fil(ar) i verktygssatsen. Har saknat det ibland men aldrig köpt av någon anledning. Fem nya filar med blåsvarta handtag och två spärrnycklar i verktygslåda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och två spärrnycklar. Två Biltema nycklar, en fast nyckel och en spärrnyckel, bredvid en måttband.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
"Arvegods" (y)
Gamla rostiga metallskidor liggande ovanpå en kartonglåda på ett betonggolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Chentin och 7 till
  • Laddar…
Tre sågar för 500 pix.
Tre olika eldrivna sågar - cirkelsåg, sticksåg och tigersåg - i bagageutrymmet på en bil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Bödvar McOlsson Bödvar McOlsson skrev:
Tre sågar för 500 pix.
[bild]
Den där sticksågen är riktigt dålig..... Jag kastade min i ren frustration för en tid sedan....
Men lycka till med sågandet ;)
 
  • Haha
breakman och 1 till
  • Laddar…
G gripnil skrev:
Den där sticksågen är riktigt dålig..... Jag kastade min i ren frustration för en tid sedan....
Men lycka till med sågandet ;)
Okej, så pass. Tänkte ha när brorsan ska bygga sommarstuga, men då kanske den passar bättre att låta ungarna greja med.
 
Bödvar McOlsson Bödvar McOlsson skrev:
Okej, så pass. Tänkte ha när brorsan ska bygga sommarstuga, men då kanske den passar bättre att låta ungarna greja med.
Ähh, lyssna inte så mycket på mig, testa, det kanske funkar för dig (y)
 
Niklasloow Niklasloow skrev:
Vad ska du måla med den? Provade lite med vår men riktigt besviken. Om du inte blir det så skriv gärna lite hur du gjorde för att få ett bra resultat.
Jag har grundmålat och slutmålat panel med denna, och det blev väldigt bra. Hade du rätt inställningar på den när du använde den?
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Idag blev det stor glamman, paketetet från Benchdogs hade äntligen kommit!
Ett barn pekar på ett testprotokoll bredvid ett öppnat Benchdogs-paket med FSN-tillbehör i en verkstad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


1-åringen hjälper till att stämma av att det bifogade testprotokollet stämmer och pekar i bilden ut en potentiell avvikelse. De har så satans skarp syn de där små, inget behov av lupp eller läsglasögon där inte! Barn pekar på nytt verktyg från Benchdogs medan det ligger på golvet med skruvar och bitar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vi dumpade allt i en systaner som jag tänkte ska innehålla alla FSN-relaterade prylar :)
Barn pekar på ett paket märkt BENCHDOGS i en öppen verktygslåda med verktygstillbehör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Lime113 och 11 till
  • Laddar…
P
Idag fick jag hem denna maskin! :cool: Riktigt grym kvalité på dessa maskiner.. Nu är det bara massa tillbehör som skall införskaffas :)
 
  • Ny Felder F 700 Z hyvelmaskin i ett verkstadsutrymme, fortfarande delvis förpackad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Jowl och 13 till
  • Laddar…
Jag ska slipa hela världen lilla mamma...
En kartong fylld med olika Bosch sliprondeller förslutna i förpackningar med grovlekarna 80, 120, 180 och 240.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
El-Löken66 och 9 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag ska slipa hela världen lilla mamma...
[bild]
...full av solsken varje dag
Att det regnar och är grått det gör detsamma
Du ska solsken i ditt fönster ändå ha. :)
 
  • Gilla
  • Älska
Qjanto och 2 till
  • Laddar…
Gul borrkrona för håltagning på bord med märkning Pro-Fit Multi Purpose Long, 111 mm storlek.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ska borra lite hål! Etikett från Snickers Workwear arbetskläder som hålls av någon i förgrunden, med suddig bakgrund av ett trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Passade också på att skaffa mig ett par arbetsbyxor, har flexiwork kortbyxorna så blev matchande fast långa!
 
  • Gilla
LoweW och 3 till
  • Laddar…
Digital anemometer med display som visar 8.47, användarmanual och förvaringsväska på träyta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En luftflödes mätare. Mäta hastigheten var ju en sak. Nu ska jag bara lära mig rätt inställning för att mäta volym på flödet.
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
A Anderscurl skrev:
[bild]
En luftflödes mätare. Mäta hastigheten var ju en sak. Nu ska jag bara lära mig rätt inställning för att mäta volym på flödet.
Den där vore det kul med en recension på, jag kommer behöva något liknande och funderar på om Testos variant med uppkoppling till tfn och en app är värd närmare tusenlappen...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.