3 353 070 läst · 16 545 svar
3353k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Skriv hur du gjorde för att misslyckas så kanske jag kan ge några tips. Jag har målat ganska mycket (vattenburen snickerilack) med bla en liknande bosch-spruta och tycker det fungerar kanon.Niklasloow skrev:
Edit: Har skrivit en tips-post om just detta men hittar den inte.
Va en runda på biltema imorse och tyckte det var dags att ha åtminstone en(5) fil(ar) i verktygssatsen. Har saknat det ibland men aldrig köpt av någon anledning.
Och två spärrnycklar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Husägare
· Köping
· 391 inlägg
Husägare
· Köping
· 391 inlägg
Idag blev det stor glamman, paketetet från Benchdogs hade äntligen kommit!
1-åringen hjälper till att stämma av att det bifogade testprotokollet stämmer och pekar i bilden ut en potentiell avvikelse. De har så satans skarp syn de där små, inget behov av lupp eller läsglasögon där inte!
Vi dumpade allt i en systaner som jag tänkte ska innehålla alla FSN-relaterade prylar
Logga in
Skapa konto
1-åringen hjälper till att stämma av att det bifogade testprotokollet stämmer och pekar i bilden ut en potentiell avvikelse. De har så satans skarp syn de där små, inget behov av lupp eller läsglasögon där inte!
Logga in
Skapa konto
Vi dumpade allt i en systaner som jag tänkte ska innehålla alla FSN-relaterade prylar
Logga in
Skapa konto
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Logga in
Skapa konto
Ska borra lite hål!
Logga in
Skapa konto
Allvetare
· Västra götaland
· 9 172 inlägg
Den där vore det kul med en recension på, jag kommer behöva något liknande och funderar på om Testos variant med uppkoppling till tfn och en app är värd närmare tusenlappen...A Anderscurl skrev: