3 348 757 läst · 16 528 svar
3349k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Denna stötlåda med intressant konstruktion ska renoveras och få ett nytt stål.Undrar om de fick igenom sitt patent?
Köpte dessa välformade plastbitar av @norrbottenssnickaren via hans traderabutik. De ska också bli något kul, tex T-sysstand, så småningom
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Köpte dessa välformade plastbitar av @norrbottenssnickaren via hans traderabutik. De ska också bli något kul, tex T-sysstand, så småningom
Logga in
Skapa konto
Snygg låda! Kanske du eller @norrbottenssnickaren kan bjuda på en länk till tradera-butiken? Man vill ju handla lokalt, om inte geografiskt så i sinnet!nanowire skrev:
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
https://www.tradera.com/profile/items/1044984/maskindetaljerjonmo skrev:
är ganska så tomt för sekunden har många nyheter och gamla godingar som ska ut igen
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
jättekul att det ramlar in en byggahusare på butiken ibland #microbusiness #madeinswedennanowire skrev:
Ganska liten sak, ett till 20x25 hårdmetallsskär, detta ska jag slipa för skavning på stål och inte gjutjärn, kräver annan geometri på skavstålet om man ska skava stål och jag ska skava om stålkilarna på min Deckel snart då dom är ganska nötta.
Video här om hur man skaver för stål och slipar till eggen:
Verktygstokig
· Halland
· 7 573 inlägg
Spännande!DennisCA skrev:Ganska liten sak, ett till 20x25 hårdmetallsskär, detta ska jag slipa för skavning på stål och inte gjutjärn, kräver annan geometri på skavstålet om man ska skava stål och jag ska skava om stålkilarna på min Deckel snart då dom är ganska nötta.
[bild]
[media]
Bevattningsverktyg kanske
200 kr för demoex på Bauhaus
200 kr för demoex på Bauhaus
Logga in
Skapa konto
Skaffat mig en symaskin. Husqvarna 2000. Verkar vara i princip komplett. Jag hittar dock inte ett årtal på den. Någon som vet när den kan vara ifrån? Jag trodde det var en 80-tals maskin men de medföljande inspirationsliteraturen såg det mer ut som 60-tal (!)