A
I den här branschen heter det "villhöver" :)

• Gilla
Prodigys och 1 till
  • Laddar…
Immobil Immobil skrev:
Hur i hela friden kunde du få 75 % i rabatt?
Jula i Häggvik, Stockholm ska flytta, så dom söker ut stora delar av gamla sortimentet.

• Gilla
Immobil och 1 till
  • Laddar…
Immobil Immobil skrev:
Hur i hela friden kunde du få 75 % i rabatt?
Som Chrills nämnde :)

Har pågått ett tag, från 25, 50 och från och med i dag 75 % rabatt. Det va ganska utplockat, jag hängde på låset och tog det sista av intresse.

Entrén till Jula-varuhuset med skyltar som annonserar utförsäljning med 75% rabatt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Immobil
  • Laddar…
Jag var där i lördags när det var 50 %. Jag tycker det var galet urplockat. Hittade bara ett frässtål, två reflexer och en skylt där det står "Varning för hunden", som jag tyvärr inte fick sätta upp för min sambo. Hon vill inte att den sätts upp, dels för att vi inte har någon hund och dels för att hon tycker den var ful.

• Gilla
  • Haha
ViktorHg och 10 till
  • Laddar…
richardtenggren
Sthlm1891 Sthlm1891 skrev:
Jag var där i lördags när det var 50 %. Jag tycker det var galet urplockat. Hittade bara ett frässtål, två reflexer och en skylt där det står "Varning för hunden", som jag tyvärr inte fick sätta upp för min sambo. Hon vill inte att den sätts upp, dels för att vi inte har någon hund och dels för att hon tycker den var ful.
Kanske lägligt med en "Varning för frun" ;)

• Haha
MLindstrom och 2 till
  • Laddar…
Cheesen
Sthlm1891 Sthlm1891 skrev:
Du får göra som jag... tjuvsätta upp skylten hos grannen i skydd av mörkret...
Tog tre veckor innan grannen fattade vem som satt upp skylten.

Redigerat:
  • Haha
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Nu har även jag provat Amazon.se.
Beställde i måndags, två paket kom igår, tre idag.
Väntar dock ett till. Står "leverans senast kl 20 idag" men det lär nog bli måndag.

Milwaukee BMT:n var nästan 500:- billigare än i Sverige. Ändhylsetången var sjukt billig! 186:- st. Lär duga åt mina ca 10 ggr/år. Beställde en till arbetskollegan också.

En annan kollega hämtade en original Knipextång på Ahlsell för 2746:- ex moms. Öppen kartong med Milwaukee BMT och en ändhylsetång, omgivna av förpackningar och frigolit.
Skapa konto

• Gilla
ceson och 4 till
  • Laddar…
Tillökning i familjen idag då Boschen ibland är lite klumpig... :p Två verktygslådor med Bosch- och Metabo-elektriska verktyg och borrset.
Skapa konto

Första Metabon i min ägo, ska bli kul att se vad de går för...

• Gilla
ceson och 3 till
  • Laddar…
A
Insåg att man behöver en egen.
Så nu behöver jag bara fortsätta handla resten gult med.

124820612_1503792823155592_5994675703799643919_n.jpg

• Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Också provat Amazon.se nu. Beställde lite prylar i tisdags, första (Bosch GAS 35 M AFC dammsugare) kom idag levererad till dörren med UPS. Snyggt med 3 dagars leveranstid!
Dock gick min beställning inte genom först då kortbetalningen nekades (har FirstCard via Nordea) där man i bland behöver öppna upp för Internetköp på deras hemsida och efter det funkade det. Det märkliga är att när jag handlat på Amazon.de har kortbetalningen alltid gått igenom utan kortöppning.....

• Gilla
ceson
  • Laddar…
I inspectah44 skrev:
. Ändhylsetången var sjukt billig! 186:- st. Lär duga åt mina ca 10 ggr/år. Beställde en till arbetskollegan också.

En annan kollega hämtade en original Knipextång på Ahlsell för 2746:- ex moms.
Någon länk till tången? Att hitta på den siten är inte lätt.......

FreQa FreQa skrev:
[bild]
Dagens lampor!
Den stora lyser 2000 lumen (visserligen bara under 5 minuter men sen 1000 lumen i ett par timmar)
Den lilla blev jag mest imponerad av, 90 lumen, lyser upp bra!
Den där lilla Olighten har jag burit ett par år nu. Perfekt i fickan, liten och stark (y)

• Gilla
FreQa
  • Laddar…
Dags att bygga ihop en liten skärpjigg till bandslipen. Tormekdelar från Duab.
Delar till en skärpjigg för bandslip med Tormek-märkning, upplagda på ett arbetsbord.
Skapa konto

• Gilla
Tule54
  • Laddar…
Alltgår Alltgår skrev:
Den där lilla Olighten har jag burit ett par år nu. Perfekt i fickan, liten och stark (y)
Att den skjuter iväg 2000 lumen är häftigt, tyvärr bara några minuter, men jag skaffade denna för att mellanläget ger 1000 lumen i 2 timmar.

• Gilla
Alltgår
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.