3 392 276 läst · 16 664 svar
3392k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Bra köp, kör dom varje dag på jobbetT tobiast skrev:Budade hem ett par Jalas 9548r (44). Var lite svårt få tag på min storlek beg o i bra skick så nöjd med köpet. Väldigt fina att gå i, bra stabilitet och grepp och framförallt lätta och man kommer snabbt i och ur med BOA-snörningen. Dom senaste skorna jag hade var Julas o dom var tunga, obekväma och sulan ramlade av efter bara lite användning.
[bild]
Medlem
· Halland
· 4 170 inlägg
Helt okej skor. Jag fick dock byta mina av denna modellen. De är väldigt smala i bredden. Det fick mig att få nageltrång. Så har man lite bredare fötter så är detta inga bra skor.T tobiast skrev:Budade hem ett par Jalas 9548r (44). Var lite svårt få tag på min storlek beg o i bra skick så nöjd med köpet. Väldigt fina att gå i, bra stabilitet och grepp och framförallt lätta och man kommer snabbt i och ur med BOA-snörningen. Dom senaste skorna jag hade var Julas o dom var tunga, obekväma och sulan ramlade av efter bara lite användning.
[bild]
Jag hittade ett batteri till lite för lite pengar på secondhand idag för att låta bli... 20 kronor ! Jag har ingen maskin till det utan det är lite av ett impulsköp. 18v och 12v till maskiner och lampa men det här är en lite mindre modell, så kanske reservdelar? Eller så får man leka till något på något av ungens batterislukare...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag vill nog påstå att det är ett drömläge att köpa en maskin till.
Det skulle man kunna tycka.Fotografen skrev:
Nu har jag ju redan en underbar AEG 18v borr skruvdragare sedan 10 år och fick ärva Bosch 12v och DeWalt 18v (plus 12v lampa) för två år sedan... Så jag misstänker att det är lite smått dumt att leta upp DeWalts 9,6v serie baserat på ett batteri. Men jag kan ju ha fel...
Jag har ganska breda fötter så får hålla koll på det du säger, har inte gått i dom några heldagar ännu. vad har du nu då som du tycker funkar bättre?F FRS05 skrev: