Björn Melander Björn Melander skrev:
Och där rök sista lediga väggytan:worried:. Idag kom spindelputsen. Storebror kantputs blev glad med sällskap i alla fall:D.

[bild]
[bild]
Jag funderar mest på hur du ska få till rördragningen till spånsugen? Dom där maskinerna är ju riktiga dammonster!

@vectrex
Den står på jul. Stosen är på baksidan. Spånupptagningen helt ok faktiskt.

D DejvidK skrev:
Slog till på en beggad VS600 med en fingerfogschablon. Måste dock beställa matchande frässtål och kopieringsring innan jag kan testa.

[bild]
klurar på på köpa denna - är du nöjd?

P
Impulsköpte en Fiskars rivningskofot! Kan även användas vid kommande zombieinvasion:geek:

• Fiskars rivningskofot på blommigt tyg, förpackning synlig, humoristiskt omnämnande av zombieinvasion.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
Chentin och 10 till
  • Laddar…
Sömdrucket klickat hem från Harald N, kommer väl till pass när det är dax att spåra tretexen för el ;)
Vid frågan om hur många My plasten till støvaegen är blev svaret efter viss väntan från deras danske lev 0.06mm, men det verkar vara ok.
Iaf seriös väska Byggmaterial och verktyg utlagda på golv, inklusive Stövdr PRO dammskydd och förpackningar.
Skapa konto
:)

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
Leverans från TuffSaws!
Nya sågblad från TuffSaws ligger på ett arbetsbord med företagets visitkort ovanpå.
Skapa konto

• Gilla
RmK_71 och 5 till
  • Laddar…
V vectrex skrev:
Leverans från TuffSaws!
[bild]
Woho, så dom skickar igen, det där e mycket goda nyheter!

• Gilla
erikssonandreas
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Woho, så dom skickar igen, det där e mycket goda nyheter!
Nja, det är lite special. Han skickar till befintliga kunder som kan tänka sig att beställa via mail, betala med paypal och handla som privatperson.

• Gilla
nanowire och 1 till
  • Laddar…
Nu när dom slutat med serien så fick man ha tur och hittade en oanvänd på Blocket.

• Oanvänt grått byggverktyg placerat i ett fordon med verktyg och arbetsutrustning i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Gilla
Jckssn och 2 till
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Impulsköpte en Fiskars rivningskofot! Kan även användas vid kommande zombieinvasion:geek:
Härlig! Vart köpte du den? Har deras xxl hammare och är mycket nöjd, framförallt är den ruskigt prisvärd

P
NyaTorpane NyaTorpane skrev:
Härlig! Vart köpte du den? Har deras xxl hammare och är mycket nöjd, framförallt är den ruskigt prisvärd
Bauhaus köptes den ifrån, lite dyr dock 995:- men är man verktygstokig så är man! Ja dom ha grymt fina hammare med, har någon 14oz ifrån dom o den e grymt fin..

• Gilla
NyaTorpane
  • Laddar…
Min trogna makita-skruvdragare gav upp efter 8 år, så nu blev nya slitvargen en Festool T18

passade även på att investera i min första sänksåg

• En ny Festool T18 skruvdragare och sänksåg på ett träbord, redo för byggprojekt.
    Skapa konto
  • Gilla
Sthlm1891 och 15 till
  • Laddar…
erikssonandreas erikssonandreas skrev:
Min trogna makita-skruvdragare gav upp efter 8 år, så nu blev nya slitvargen en Festool T18

passade även på att investera i min första sänksåg

Hittade en laminatskiva på IKEA:s fyndavdelning som skall användas när jag får tid över att göra om iläggsskivan till fräsen som har börjat reagera på tyngdlagen:)
Laminatskiva stående mot en vägg, märkt med IKEAs fyndhörna-symboler.
Skapa konto

T
Budade hem ett par Jalas 9548:surprised:r (44). Var lite svårt få tag på min storlek beg o i bra skick så nöjd med köpet. Väldigt fina att gå i, bra stabilitet och grepp och framförallt lätta och man kommer snabbt i och ur med BOA-snörningen. Dom senaste skorna jag hade var Julas o dom var tunga, obekväma och sulan ramlade av efter bara lite användning.

Svarta Jalas 9548 arbetsskor storlek 44 med BOA-snörning, röda detaljer och märkeslogo.
Skapa konto

• Gilla
hobbs och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.