En fin liten slip på blocket. Tänker sätta diamantskiva på denna för att vässa svarvstål.

Grön slipmaskin på ett verkstadsbord, redo för att montera diamantskiva för svarvstålsvässning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bänkslipmaskin med grön bältslip och inställbart stöd, redo för diamantskiva för svarvstål.
Skapa konto

• Gilla
corre och 9 till
  • Laddar…
Fick äntligen en stund över att hämta paket från FFX.. gällde att passa på innan Brexit..
Klinga till sänksågen, 700kr i sverige, £19,95 i england.. fick bli lite mer för att slå ut frakten..
En ny Dewalt sänksågsklinga förpackad bredvid en IRWIN förpackning inuti en öppen kartong.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
...se till att få den kontrollerad innan du går lös på rören bara.......ska göras regelbundet.
Är det antalet pressningar som styr detta?

Nya arbetsskor, extremt mycket snyggare än alla andra. Äkta läder, 445 kr på Ullared lantmän.
Nya bruna läder arbetsskor på trägolv med reflexdetalj och sidostretch.
Skapa konto

Jag har även fått hem en liten laddning av organiserings-grejer: 10x systainerförvaring, en sandpappers-systainer, en toolbox och den nya varianten av rullplatta. Det är mycket billigare på Rubart. Tyvärr inte särskilt billigt dock.
Festool förvaringslösningar med systainer, sandpappersförvaring och rullplatta staplade i arbetsrum.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
richardtenggren
Vad heter skorna? :)

F Fluxor skrev:
Är det antalet pressningar som styr detta?
Det har jag ej koll på, men det låter rimligt.

richardtenggren
jonmo jonmo skrev:
[länk]

Är i verkligheten betydligt bredare än ett par blundstone, men fortfarande snygga för pris och användningsområde.
Känns perfekta för mig på jobbet! :)

Edit: slog till på ett par jag med!

Redigerat:
  • Gilla
jonmo
  • Laddar…
jonmo jonmo skrev:
[länk]

Är i verkligheten betydligt bredare än ett par blundstone, men fortfarande snygga för pris och användningsområde.
Ute efter samma typ av doja jag med, hur är de i storlek?

Såg intressanta ut. fast jag tyckte blundstones såg bättre ut. Men jag vill inte köpa skor utan att ha provat dom... Blir nog sievi för mig, som finns vid Sko Ekstra i Vasa att prova i person.

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Ute efter samma typ av doja jag med, hur är de i storlek?
Jag köpte 46, brukar nästan alltid ha 45 annars. Men de är ganska stora, jag får plats med en rejäl socka. Så... Normala kanske? Ganska breda som sagt.

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
Såg intressanta ut. fast jag tyckte blundstones såg bättre ut. Men jag vill inte köpa skor utan att ha provat dom... Blir nog sievi för mig, som finns vid Sko Ekstra i Vasa att prova i person.
Blundstone är mer överklass-på-hästgårds-pjuck. Inget man river en möglig frigga i. Tog mer upp det som referens.

• Haha
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
jonmo jonmo skrev:
[länk]

Blev ett par här också. Och någon rutig skjorta, det kan man aldrig få för många av :D

• Gilla
jonmo
  • Laddar…
jonmo jonmo skrev:
Blundstone är mer överklass-på-hästgårds-pjuck. Inget man river en möglig frigga i. Tog mer upp det som referens.
Ja sånt vet jag inget om, aldrig hört om märket förr. Men jag gillar gå i säkerhetsskor till vardags också. Så jag föredrar sådana som ser ut som vanliga skor och dom såg fina ut. Inget dyrare än Sievi.

Det var labatt på Jula och beslöt att investera tungt i denna kakelkap. Tycker rejält synd om den kines som monterat ihop motorn med chassit. Hur är det möjligt att ha noll känsla för kvalitet? (Och som svar på frågan; Nej varken kartong eller annat emballage hade några synliga skador!).

• Kakelkap med dåligt monterad motor och chassi, synlig i ett garage utan synliga skador på emballaget.
    Skapa konto
  • Ledsen
  • Wow
  • Haha
Fotografen och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.