3 375 845 läst · 16 623 svar
3376k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 392 inlägg
Nya arbetsskor, extremt mycket snyggare än alla andra. Äkta läder, 445 kr på Ullared lantmän.
Jag har även fått hem en liten laddning av organiserings-grejer: 10x systainerförvaring, en sandpappers-systainer, en toolbox och den nya varianten av rullplatta. Det är mycket billigare på Rubart. Tyvärr inte särskilt billigt dock.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har även fått hem en liten laddning av organiserings-grejer: 10x systainerförvaring, en sandpappers-systainer, en toolbox och den nya varianten av rullplatta. Det är mycket billigare på Rubart. Tyvärr inte särskilt billigt dock.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.ullaredlantman.se/arbetsskor/skyddskangor/skyddsstovel-steelite-boots-s1p-brun.htmlrichardtenggren skrev:
Är i verkligheten betydligt bredare än ett par blundstone, men fortfarande snygga för pris och användningsområde.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 9 279 inlägg
Blundstone är mer överklass-på-hästgårds-pjuck. Inget man river en möglig frigga i. Tog mer upp det som referens.DennisCA skrev:
Ja sånt vet jag inget om, aldrig hört om märket förr. Men jag gillar gå i säkerhetsskor till vardags också. Så jag föredrar sådana som ser ut som vanliga skor och dom såg fina ut. Inget dyrare än Sievi.jonmo skrev:
Medlem
· Västerbotten
· 132 inlägg
Det var labatt på Jula och beslöt att investera tungt i denna kakelkap. Tycker rejält synd om den kines som monterat ihop motorn med chassit. Hur är det möjligt att ha noll känsla för kvalitet? (Och som svar på frågan; Nej varken kartong eller annat emballage hade några synliga skador!).