3 392 086 läst · 16 664 svar
3392k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Köp Cejn-kopplingar, små skillnader på ”ringen” kan räcka för att det blir svårt att koppla. Köp Cejns rekylfria honor, mycket bra.Lexington skrev:Jepp, kompressorn var trycklös när jag provade, jag gissar att förklaringen är "biltema", köpte ett paket där för några år sedan med blåspistol, luftpåfyllare och spiralslang, är det samma som du har? Provade även koppla blåspistol och luftpåfyllare direkt i kompressorn, och det fungerade med lite milt våld, så kränger dom med kompressorn och köper nytt istället!
K
KjellTimell
Medlem
· Stockholm
· 1 862 inlägg
KjellTimell
Medlem
- Stockholm
- 1 862 inlägg
Inte så bra pris jag hade hoppats på.. Men 7700kr i svensk butik verkade ändå vara marknadsmässigt.
Ts55REBQ, rekylstopp och 1 tving, 1 FS 1400, 1 Fs1080
Dock vart jag "lurad", borde kanske fattat det själv när det handlar om Festool men i min värld jobbar tvingarna i par, men det är ju bara 1 tving i förpackningen. Så det här kommer bli dyrare ändå.
Dock vart jag "lurad", borde kanske fattat det själv när det handlar om Festool men i min värld jobbar tvingarna i par, men det är ju bara 1 tving i förpackningen. Så det här kommer bli dyrare ändå.
Redigerat:
När nu Classe hade 20% på fredagen klickade hem denna. Imponerad av leveransen, beställning fredag vid lunch, på lokala Ica idag lördag fast PostNord var inblandad.
visar sig om den snabbar upp när jag skall börja måla tak, vägar och ev även till fönstersmygarna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
visar sig om den snabbar upp när jag skall börja måla tak, vägar och ev även till fönstersmygarna.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Haha, det är samma med skarvstycketK KjellTimell skrev:Inte så bra pris jag hade hoppats på.. Men 7700kr i svensk butik verkade ändå vara marknadsmässigt.
Tack för tipset, boken beställd som julklapp! Förra året blev det en Pfaff 360 m tillbehör så detta blir bra i samma temajonmo skrev:
Jag föredrar roller till tak men för möbler och inredning är den jättebra när man lärt sig dess egenheter.TeroM skrev:
Jag hade tänkt vänta tills biltemaborrmaskinen för 139:- gav upp helt, men den verkar tyvärr vara odödlig. Jag misstänker att någon i hemlighet fyller på ny rök i den för med tanke på hur mycket den har släppt ut borde det vara slut för länge sen..
Nåväl det blev en sån här på rea iallafall.
Nåväl det blev en sån här på rea iallafall.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder