3 331 699 läst · 16 494 svar
3332k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktygstokig
· Halland
· 7 536 inlägg
Är knappt använd, köpt förra sommaren och skruvat lite farmarskruv till mitt vedskjul. Fick du skruva isär den mer för att få loss bitsen?W Willewonka skrev:
Antog att han redan testat detta. Få loss bitsen tog bara 5 min de va att få ihop maskinen igen som tog tid.. va mycket sladdar som skulle hitta rätt plats igenrichardtenggren skrev:
Skönt att veta att det va så pilligt för då hade jag ändå inte klarat av det med nån reda. Testade även jag i skruvstädet men bara genom att spänna fast bitsen och dra/rycka vad jag orkade.W Willewonka skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 055 inlägg
Nu!
Idag fick jag nöjet att hämta upp denna fantastiska maskin!
En Luna NF 130 spånsug, nu jäklar kan jag börja spåna!
För att verkligen kunna prova att den funkade skickade säljaren med denna:
En Festo CS 70 EB med en näve tillhörande påhängsvikter (bordsbreddare, bordsförlängare, längdanslag, kapanslag) samt en extra klinga.
Tack till @OverAndOut som tipsade mig om annonsen, jag bjuder gärna på ett par öl vid nästa träff
Idag fick jag nöjet att hämta upp denna fantastiska maskin!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En Luna NF 130 spånsug, nu jäklar kan jag börja spåna!
För att verkligen kunna prova att den funkade skickade säljaren med denna:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En Festo CS 70 EB med en näve tillhörande påhängsvikter (bordsbreddare, bordsförlängare, längdanslag, kapanslag) samt en extra klinga.
Tack till @OverAndOut som tipsade mig om annonsen, jag bjuder gärna på ett par öl vid nästa träff
Eftersom jag redan var i farten. Så beställde jag 2x3.0Ah batteri + GAL 12V-40 laddare för 1119 SEK. De hade sänkt priset för detta kittet från 2295 SEK. Batterier är ju bra och en extra laddare är ju inte fel.
Nu får det kanske bli fler 12V prylar. Gillar den smidiga storleken och små batterier. Inte lika klumpiga som 18V dito. Men NU får jag hålla i slantarna. hehe..
Ibland blir jag lite impulsiv när jag ser ett bra pris...
Nu får det kanske bli fler 12V prylar. Gillar den smidiga storleken och små batterier. Inte lika klumpiga som 18V dito. Men NU får jag hålla i slantarna. hehe..
RmK_71 skrev:Eftersom jag redan var i farten. Så beställde jag 2x3.0Ah batteri + GAL 12V-40 laddare för 1119 SEK. De hade sänkt priset för detta kittet från 2295 SEK. Batterier är ju bra och en extra laddare är ju inte fel.
Instämmer med föregående talare! Så brukar det gå när inte haspen är på!
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 890 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 890 inlägg