3 340 767 läst · 16 508 svar
3341k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Det känns som och är två helt olika produkter, skulle kunna tänka mig en av varje men eftersom jag redan har bra i-öronen-lurar så är valet enkelt. På min arbetsplats är vi mer fokuserade på resultat än hur vi ser ut när vi sitter vid skrivbordet, det kanske också styr mitt val.....
Vilken modell har fåret Shaun?!MathiasS skrev:
Jag vet bara inte i vilken situation BOSE over-ear-lurar är bättre än deras in-ear... (Jag har haft over-ear tidigare, så jag har jämfört)MathiasS skrev:
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Slog på stort och köpte en ny klinga till min Elu kap/ger såg. Orginalkinga var slut på hyllan, så det fick bli en Bosch, men den var hur som helst lite vassare än orginalklingan från -93 (omslipad några gånger)
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Robex.S skrev:
Som demonen skriver så skiljer det 5-600:- För övrigt köpte jag den på Toolstop i England. Gäller att passa på innan
dom stänger gränserna. Tror jag betalade 1500:- plus frakt. Men då har jag batterier och laddare sen förut. Sen slinker det alltid ner lite småplock 'när man ändå betalar frakten'
Om man köper BOSE QC-lurar så är man oftast ute efter att noise cancelling. Och om det är vad man optimerar för så skulle jag säga att QC20 är det bästa alternativet. Är man ute efter trådlösa over-ear-lurar så finns det bättre lurar.MathiasS skrev:
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 470 inlägg
Och med bättre får man också lägga in pris och personliga preferenser...