3 331 670 läst · 16 494 svar
3332k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Vad får man ge för en 5pack påsar?ceson skrev:När var testen gjord? och vilken av Bosch maskiner var med. En test som är utförd som ni beskriver och jag inte kan se eftersom jag inte är medlem verkar ju helt tokigt upplagd och måste ju vara helt missvisande.
Jag är hur som helst helnöjd med min maskin men kan hålla med testet om att påsar och filter är inte billigt.
Nu börjar tråden iofs. spåra ut och jag har inte direkt kollat efter billigaste pris men tycker att prisbilden låter värre om man ser det styckvis och jag får i Sverige betala mellan 61:- och 185:- för en påse.
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Libella och några skenor. Vi får se om det är lösningen på mina vattenpassproblem.
Klicka på länken jag postade, du behöver inte vara medlem för att läsa ut vilka modeller som testades eller när testet utfördes. Bara klicka bort "free 14 day trial" rutan.ceson skrev:När var testen gjord? och vilken av Bosch maskiner var med. En test som är utförd som ni beskriver och jag inte kan se eftersom jag inte är medlem verkar ju helt tokigt upplagd och måste ju vara helt missvisande.
Jag är hur som helst helnöjd med min maskin men kan hålla med testet om att påsar och filter är inte billigt.
Nu var ju dethär till och med förra veckan, men hoppas ingen tar illa upp!
och eftersom jag bara hade två batterier och två laddare sedan tidigare måste ju förstås dessa utökas också
köpte ett sannerligen omfattande lätt begagnat makita-kit med 12 maskiner när jag påbörjade husbygget i höstas, dessa tillskott ökade totala inköpssumman med 50%, men vid ensamarbete med gipsskivor tror jag inte man vill vara utan denna!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
och eftersom jag bara hade två batterier och två laddare sedan tidigare måste ju förstås dessa utökas också
Logga in
Skapa konto
köpte ett sannerligen omfattande lätt begagnat makita-kit med 12 maskiner när jag påbörjade husbygget i höstas, dessa tillskott ökade totala inköpssumman med 50%, men vid ensamarbete med gipsskivor tror jag inte man vill vara utan denna!
Självbyggare
· Stockholm
· 9 881 inlägg
Justerbara hjul till ställningen (tycker jag räknas till verktyg).
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Väska till styrskenorna, 2 anteckning/ritningsböcker, då ja aldrig får behålla alla kladdpapper. Sen vart det en ny arbetshörna