3 337 969 läst · 16 504 svar
3338k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Har nuförtiden en mindre 1m precis som du, men ändå irriterande..P Prodigys skrev:
Jag återkommer med recension, det lilla jag använt dom så känns dom mycket smidiga, dock är stretchen sämre. Men det finns ventilation bakom två dragkedjor i ljumsken så det lär kunna fläkta skönt om man vill
Oklart om bilden passar här el i Lidl tråden men det är ju ett verktyg handlat idag så..
Bitssats, grymt nöjd med den förra jag köpte, bra längd på bitsen så nu bär det fanns ett kit ned bara dom vanligaste i var jag tvungen o köpa.
Bitssats, grymt nöjd med den förra jag köpte, bra längd på bitsen så nu bär det fanns ett kit ned bara dom vanligaste i var jag tvungen o köpa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Slog till på en beg Senco Ds275-ac, har bara provkört några skruv och den verkar solid och relativt smidig. Får se hur den ter sig i skarpt läge.
800kr dock utan väska och nosen för att skruva i trä. Men det kan jag leva utan. Ev att jag köper nosen bara jag hittar en bra site att handla från.
Bits finns på svenska sidor för en hundring styck så det får bli första köpet.
Bandad gipsskruv hittade jag på Brinder, Essve 3,9x40 - 1000st för 99kr ex.moms .
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
800kr dock utan väska och nosen för att skruva i trä. Men det kan jag leva utan. Ev att jag köper nosen bara jag hittar en bra site att handla från.
Bits finns på svenska sidor för en hundring styck så det får bli första köpet.
Bandad gipsskruv hittade jag på Brinder, Essve 3,9x40 - 1000st för 99kr ex.moms .
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 376 inlägg
Helt rätt, man ska ha två av allt
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Verktygstokig
· Halland