P Prodigys skrev:
Jag har alltid en bitsmejsel bakom tumstocken så min fastnar inte.

Du får återkomma med en recension på 102:surprised:rna, blir lätt varmt annars då tyget är tjockt.
Har nuförtiden en mindre 1m precis som du, men ändå irriterande..
Jag återkommer med recension, det lilla jag använt dom så känns dom mycket smidiga, dock är stretchen sämre. Men det finns ventilation bakom två dragkedjor i ljumsken så det lär kunna fläkta skönt om man vill :D

• Gilla
Prodigys
  • Laddar…
ceson ceson skrev:
HN sålde sådana i butiken här när den fanns så det går säkert att beställa på nätet.
Perfekt! Kommer beställa så snart jag utrett vilken trådlös brytare jag ska ha.

Oklart om bilden passar här el i Lidl tråden men det är ju ett verktyg handlat idag så..
Bitssats, grymt nöjd med den förra jag köpte, bra längd på bitsen så nu bär det fanns ett kit ned bara dom vanligaste i var jag tvungen o köpa.
Öppen bitssats med sorterade skruvbits i olika längder och färger som hålls i en hand i butik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
stigen och 1 till
  • Laddar…
Slog till på en beg Senco Ds275-ac, har bara provkört några skruv och den verkar solid och relativt smidig. Får se hur den ter sig i skarpt läge.
Begagnad Senco Ds275-ac automatisk skruvdragare ovanpå gipsplattas med bandad skruv.
Skapa konto

800kr dock utan väska och nosen för att skruva i trä. Men det kan jag leva utan. Ev att jag köper nosen bara jag hittar en bra site att handla från.
Bits finns på svenska sidor för en hundring styck så det får bli första köpet.
Bandad gipsskruv hittade jag på Brinder, Essve 3,9x40 - 1000st för 99kr ex.moms .

• Gilla
stigen
  • Laddar…
jonmo jonmo skrev:
Nytt år, nya erfarenheter, förhoppningsvis. Antagligen en del framtida inköp också.
[bild]
Idag kom certifikatet!
Certifikat på ett bord med texten "INTYG ÖVER SVETSARPRÖVNING ISO 9606-1:2017" och Kiwa-logotypen.
Skapa konto

• Gilla
tobbbias och 12 till
  • Laddar…
Hoppsan så det kan gå :love:
Gammal plåt med inskriptionen "JÖDPERFOR SÖDERFORS STÅL STOCKHOLM SWEDEN 185 KG 1927".
Skapa konto

• Gilla
VidarH och 3 till
  • Laddar…
Helt rätt, man ska ha två av allt:D

nanowire nanowire skrev:
Hoppsan så det kan gå :love:
[bild]
Nästan värt en like! ;)

Fick idag meddelande att min beställning med gipsskruv från Brinder finns att hämta :) snacka om racerfart då jag la beställningen igår kväll :D .
Hoppas bara det inte är luft i paketet...

Björn Melander Björn Melander skrev:
Helt rätt, man ska ha två av allt:D
Eller hur, vad gör en annars om den ena går sönder? :D
Står stabilt men 185 kg är dock lite över gränsen för vad som är smidigt att hantera.

Redigerat:
Kan det här vara svaret på mina bevattningsbehov? Vi får se.

Bevattningsspridare på en gräsmatta med ansluten vattenslang och skuggor från träd.
Skapa konto

• Gilla
Immobil
  • Laddar…
Industriell grönmålad rikthyvel i ett snickeri med verktyg och trä i bakgrunden.
Skapa konto

En ”ny” rikthyvel fick flytta in idag. 2600mm långa bord blir en uppgradering.

• Gilla
Anders 1920-tal och 10 till
  • Laddar…
Köpt för ett tag sen, uthämtat idag :) Ett begagnat orange byggverktyg delvis inlindat i skyddspapper, nyligen uppackat i en kartong med vita förpackningschips.
Skapa konto

• Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Köpt för ett tag sen, uthämtat idag :)[bild]
Kastskydd till motorsågen? Grattis! Snart kan du lajva "motorsågsmassagen i Halmstad". :)

//Ronnie

F
jonmo jonmo skrev:
Idag kom certifikatet!
[bild]

Har det blivit nån maskin då? Jag kan förmedla kontakt på en riktigt bra maskin om du är sugen.

• Gilla
jonmo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.