3 337 377 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Allvetare
· Västra götaland
· 9 111 inlägg
Fick hem en Kickstarter-produkt idag. Oklart om den var värd pengarna, men den ligger helt ok i handen.
Den nedre har låsbart blad, de två övre har inte det.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Den nedre har låsbart blad, de två övre har inte det.
Slog till på en GTS 10 J idag när Clas Ohlson hade 20% på hela sortimentet (5 359kr)!
Ska bli en mini "sågstation" likt bilderna nedan också.
Några tips på vilka slädar man måste bygga, eller andra bra tips?
Logga in
Skapa konto
Ska bli en mini "sågstation" likt bilderna nedan också.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Några tips på vilka slädar man måste bygga, eller andra bra tips?
Har funderat på en sådan jag med. Men känns lite för mycket leksak för kunna att använda ordentligt.. Jag kanske tänker fel?Lexington skrev:
Så har jag också tänkt länge, men om man inte har en vet man ju inte hur mycket bra man kan använda den till hellerC C.Lundin skrev:
Dessutom kostade den precis vad jag fick tillbaka på skatten, så man kan ju se det som att den va gratis.
Svärfar påstår att det är den såg han använder mest av allt, så vi får väl se, den lär komma till användning när jag bygger sågbordet iaf.
Edit: Jag tänker att den borde va överlägsen när man ska klyva långa smala brädor och hantera skivor, och det blir ju en del sådant när man bor i hus.
Var inne på ClasOlle idag för att beställa en säkerhetsbrytare till fräsprojektet.
Då stod den här stacksren alldeles ensam på en pall. Som vanligt fick jag sug i blicken (-20% på halva priset) så hädanefter umgås hen med mina andra sugar.
Åtta sugar för punktsugning och ett stort spånsystem med cyklon kämpar en tapper kamp mot dammet.
Då stod den här stacksren alldeles ensam på en pall. Som vanligt fick jag sug i blicken (-20% på halva priset) så hädanefter umgås hen med mina andra sugar.
Åtta sugar för punktsugning och ett stort spånsystem med cyklon kämpar en tapper kamp mot dammet.
Logga in
Skapa konto